„X-Trail“ – didesnis, tačiau ekonomiškas
Trečiojoje bandymų dalyje persėdome į „X-Trail“, kuris buvo pristatytas su naujuoju 1,6 litro darbo tūrio benzininiu DIG-T varikliu. Žinoma, su turbina. Šis variklis krosoveriui atiduoda 163 arklio galias esant 5600 apsukų per minutę ir 240 niutonmetrų sukimo momentą tarp 2000-4000 apsukų per minutę diapazone.
Aišku, „pagazuoti“ kaip su „Juke Nismo RS“ šiuo automobiliu nepavyks, tačiau galios pakanka lengvai išjudinti „stambiausią“ „Nissan“ šeimos krosoverį. Variklis yra pakankamai gyvas spustelėjus akseleratorių ir prie mažesnių apsukų, bet tikėtis pribloškiančio efekto neverta.
Važiavimą nelygiais ir remontuojamais keliais puikiai kompensuoja „X-Trail“ važiuoklė – automobilyje netenka kratytis. Norintiems dar daugiau komforto ir laisvės važiuojant derėtų rinktis automatinę transmisiją, tačiau mes ir vėl pasirinkome modelį su mechanine pavarų dėže.
Kalnų keliuose išbandėme ir „X-Trail“ diegiamą pagalbinę sistemą „Hill Start Assist“. Automobilyje sumontuoti davikliai supranta, kada automobilis stovi įkalnėje ir automatiškai užfiksuoja visų keturių ratų stabdžius. Stabdžiai atleidžiami spustelėjus akseleratorių.
Šiame modelyje gausu saugumo įrangos – įdiegta vairuotojo dėmesingumo sistema, juostos laikymosi, aklosios zonos, ilgųjų ir trumpųjų šviesų perjungimo bei kitos technologijos. NCAP bandymų metu „X-Trail“ įvertintas penkiomis žvaigždutėmis.