„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Niujorko automobilių parodoje debiutuoja išoriškai pasikeitęs ir dar galingesnis „Nissan GT-R“

Šiandien Niujorko tarptautinėje automobilių parodoje „Nissan“ pristatė naują 2017 m. laidos „GT-R“ modelį. Jis išsiskiria įspūdingais išorės ir vidaus pokyčiais, patobulintomis pagrindinėmis važiavimo charakteristikomis ir naujomis esminėmis ypatybėmis. Tai radikaliausios šio modelio permainos nuo jo pasirodymo pradžios 2007 m., rašoma pranešime spaudai.
„Nissan GT-R“
„Nissan GT-R“ / „Nissan“ nuotr.

Daug pakeitimų patyrė naujojo „GT-R“ išorės priekinė dalis. Pritaikytos naujos „V-motion“ dizaino radiatoriaus grotelės su matinio chromo apdaila yra vienas naujausių „Nissan“ dizaino elementų. Jos buvo praplatintos, kad būtų užtikrintas geresnis variklio aušinimas. Reikšmingai sutvirtintas naujas variklio dangtis, dailiai nusidriekiantis nuo grotelių tolyn link vairuotojo. Tvirtesnė konstrukcija lemia didesnį automobilio stabilumą važiuojant dideliu greičiu. Naujo dizaino priekinis aptakas ir priekinis bamperis su apdailos detalėmis pabrėžia sportinio automobilio charakterį bei padidina priekinės dalies prispaudimo jėgą.

„GT-R“ profilį išryškina pažįstamos aerodinamiškos formos, tačiau neliko šoninių slenksčių. Atsisakius jų, oro srautas geriau paskirstomas automobilio šonuose. Pokyčių esama ir galinėje automobilio dalyje. Nors „GT-R“ charakteringi keturi apvalūs galiniai žibintai liko nepakitę, tačiau įdėmiau pažvelgus galima pastebėti naujų galinės kėbulo dalies detalių, kurios padeda geriau paskirstyti oro srautą, taip pat šonines ventiliacijos angas šalia keturių išmetamojo vamzdžio antgalių.

„Nissan“ nuotr./„Nissan GT-R“
„Nissan“ nuotr./„Nissan GT-R“

Paaukštinta automobilio vidurinė linija, kuri skiria apatinę juodą dalį nuo kėbulo. Todėl, žiūrint iš galo, automobilis atrodo platesnis ir išraiškingesnis. Šiais išorės pakeitimais buvo siekta ne tik sukurti sportiškesnę automobilio išvaizdą, bet ir pagerinti jo aerodinamines savybes. Nors naujosios kartos „GT-R“ aerodinaminis koeficientas ir mažesnis, tačiau jo prispaudžiamoji jėga išliko tokia pati, kaip ir dabartinio modelio, kad būtų užtikrintas automobilio stabilumas važiuojant dideliu greičiu.

Kaip ir dera tokio kalibro išskirtinių techninių charakteristikų sportiniam automobiliui, naujojo „GT-R“ salonas spinduliuoja prabanga. Atnaujintas prietaisų skydelis. Jis aptrauktas kokybiška oda su dailiomis siūlėmis, kurios yra skrupulingo TAKUMI meistrų darbo rezultatas. „Horizontalios srovės“ formos prietaisų skydelis priekyje sėdintiems keleiviams sudaro ypač stabilaus automobilio įspūdį. Nuo matuoklių skydelio iki centrinės konsolės einanti linija aiškiai atskiria vairuotojo zoną.

„Nissan“ nuotr./„Nissan GT-R“
„Nissan“ nuotr./„Nissan GT-R“

Patobulintas ir supaprastintas centrinės prietaisų skydelio dalies dizainas. Integruoti navigacijos ir garso sistemų valdikliai sumažino jungiklių skaičių: ankstesniame „GT-R“ jų buvo 27, o 2017 m. modelyje teliko 11. Platesniame 8 colių jutikliniame ekrane pritaikytos didesnės piktogramos, kad būtų lengviau valdyti. Anglies pluošto centrinėje konsolėje įrengtas naujas funkcijų ir parametrų valdymo ekranas, kuriuo patogu naudotis.

Ant naujo vairo dabar puikuojasi pavarų perjungimo svirtelės, kuriomis vairuotojas gali greitai perjungti pavaras neatitraukdamas rankų nuo vairo. Šias svirteles ir vėdinimo sistemos valdiklius dar maloniau liesti. Be to, patobulintas jų skleidžiamas garsas jungimo ar reguliavimo metu.

„„Nissan“ etalonu tapęs „GT-R“ modelis nesiliauja tobulėjęs. Charakteringas V formos groteles įgijęs „GT-R“ atspindi naujausią „Nissan“ dizaino koncepciją. Išskirtinės aerodinaminės savybės ir patobulintas interjeras suteikė „GT-R“ brandumo. Tokia linkme jis bus tobulinamas ir toliau ateityje“, – teigė „Nissan“ vykdomasis dizaino direktorius Mamoru Aoki.

„Nissan“ nuotr./„Nissan GT-R“
„Nissan“ nuotr./„Nissan GT-R“

„GT-R“ su 3,8 litro darbinio tūrio, 24 vožtuvų V6 variklio su dviem trubokompresoriais (kiekvienas galios agregatas surenkamas TAKUMI meistrų rankomis) galia dabar siekia 565 AG esant 6800 aps./min, o sukimo momentas – 633 Nm (467 lb ft). Varikliai – TAKUMI profesionalaus darbo atspindys. Dėl didesnės galios, kurią lemia individualus kiekvieno cilindro degimo momento reguliavimas ir efektyvus turbokompresorių veikimas, naujasis „GT-R“ žaibiškai pagreitėja vidutinių ir aukštų sūkių diapazone (nuo 3200 aps./min.). Jis komplektuojamas su rafinuota 6 pavarų transmisija su dviem sankabomis, kuri sklandžiau perjungia pavaras ir tyliau veikia.

Naujasis variklis pakeitė ir visiems gerai pažįstamą „GT-R“ skleidžiamą garsą – jis dar niekuomet nebuvo toks malonus ausiai. Spaudžiant akceleratoriaus pedalą, naujų titano duslintuvų rezonansas ir aktyvioji garso stiprinimo sistema (ASE) suteikia nepakartojamų potyrių.

„Nissan“ nuotr./„Nissan GT-R“
„Nissan“ nuotr./„Nissan GT-R“

„GT-R“ visuomet buvo laikomas vienu geriausiai valdomų automobilių pasaulyje. 2017 m. modelis išsiskiria dar geresnėmis dinaminėmis charakteristikomis posūkiuose. Tvirtesnė kėbulo konstrukcija ir nauja pakaba lemia didesnį stabilumą staigiai sukant ar atliekant posūkį dideliu greičiu. Puikų sukibimą su kelio danga užtikrina 20 colių padangos, kurias gaubia nauji kalto aliuminio ratlankiai su mašininiu būdu poliruota apdaila ir „Y“ formos stipinais.

Nepaisant visų šių patobulintų važiavimo savybių, 2017 m. laidos „GT-R“ yra šiuo metu komfortiškiausias modelis, įgijęs naujų charakterio ypatybių – elegancijos ir galantiškumo, kurios paprastai nebūdingos tokios klasės superautomobiliui. Naujasis „GT-R“ sklandžiau rieda nei ankstesnis modelis. Be to, pritaikius naujas garsą sugeriančias medžiagas, į jo saloną patenka mažiau pašalinių garsų važiuojant.

„Bet kuris už naujojo „GT-R“ vairo sėdintis vairuotojas visuomet bus pamalonintas kraują kaitinančiais vairavimo potyriais. Mes ir toliau siekėme išplėsti šio modelio galimybių ribas – jis tapo dar galingesnis nei anksčiau. Be to, pritaikyta daugiau rafinuotų sprendimų, kad automobilis suteiktų visiškai naują vairavimo patirtį. Mes didžiuojamės galėdami pristatyti aukščiausio lygio GT modelį, kuris išsiskiria įspūdingomis eksploatacinėmis charakteristikomis, naujomis manieromis ir turtinga lenktynių istorija“, – kalbėjo už „GT-R“ atsakingas vyriausiasis produktų specialistas Hiroshi Tamura.

„Nissan“ nuotr./„Nissan GT-R“
„Nissan“ nuotr./„Nissan GT-R“

2017 m. laidos „GT-R“ būdingos naujos vidaus ir išorės spalvos, kurios išryškina rafinuotą automobilio charakterį. Į išorės spalvų paletę įtraukta Blaze Metallic spalva su daugiasluoksne dažų danga. Premium Edition modelių interjeras, kurį puošia pusiau anilino oda, gali būti keturių variantų: pirkėjams siūlomi nauji Black/Rakuda ir Samurai Black atspalviai, taip pat visuomet populiarios Black/Amber Red irBlack/Ivory spalvos.

2017 metų „Nissan GT-R“ išankstiniai užsakymai Europoje priimami nuo šių metų balandžio mėnesio, o pirmuosius automobilius pristatyti klientams planuojama vasarą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“