Atskirti vieną nuo kito nesunku – viską išduoda ne tik garsas, bet ir kai kurie kėbulo akcentai. „Turbo“ versijos šonus (prieš galines arkas) puošia oro paėmimo angos – mat šiuose modeliuose montuojami 3,8 litro 6 cilindrų horizontaliai opoziciniai varikliai su pažangia trijų turbokompresorių technologija. Galingos jėgainės suks visus varančiuosius „911 Turbo“ modelių ratus.
Tuo tarpu „Porsche 911 GT3“ pasižymi 4,0 litrų, šešių cilindrų opoziciniu atmosferiniu, aukštus sūkius mėgstančiu varikliu, 450-500 AG per naują PDK automatinę transmisiją su dvigubos sankabos sistema, perduodančiu į galinius varančiuosius ratus. Tai – pirmasis GT3 modelis su automatine pavarų dėže. Būtent šių versijų fanai turėtų būti nepatenkinti tokiu gamintojo sprendimu – juk GT3 buvo kultinis vairuotojo automobilis.
Vaizdo siužete galima išgirsti, kad GT3 pavaras perjunginėja itin greitai, tačiau manantiems, jog patyręs vairuotojas ranku judesių greičiu nenusileistų automatinei transmisijai, reikės nusivilti. Kiek anksčiau internete buvo išplatintos GT3 prototipo nuotraukos, o vienoje iš jų akivaizdžiai matėsi automatinės pavarų dėžės valdymo svirtis. Gali būti, kad tokio tipo transmisija bus montuojama už papildomą mokestį, tačiau oficialios informacijos apie tai nėra.
991 serijos „Porsche 911 GT3“ turėtų pasirodyti jau šiais metais, o „Turbo“ versija su visais varančiaisiais ratais – 2014-aisiais.