„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Niurburgringo trasos rekordininkas „Renault Megane R.S. 275 Trophy“ atvyko į Lietuvą

Rekordiniu greičiu Niurburgringo trasos ratą įveikęs „Renault Megane R.S. 275 Trophy“ pasiekė Lietuvą. Perlo baltumo „Trophy“ žymomis papuoštas modelis, atkeliavęs į „Sostena“ saloną Vilniuje, yra 420-asis iš 500, kuriuos „Renault Sport“ divizija pagamino iš viso.
„Renault Megane R.S. 275 Trophy“
„Renault Megane R.S. 275 Trophy“

Anot Egidijaus Gončarovo, bendrovės „Sostena“ „Renault“ vykdomojo direktoriaus, „Megane R.S. 275 Trophy“ - ypatingas automobilis, mat tinkamas visiems gyvenimo atvejams. „Juo gali nuvežti į darželį ar mokyklą vaikus, ramiai važinėti kasdien, o savaitgalį įsijungti „Race“ režimą ir keliauti į lenktynių trasą“, – apibūdina grynakraujį žiedinėms lenktynėms skirtą automobilį E. Gončarovas.

„Megane R.S. 275 Trophy-R“ pačią sudėtingiausią lenktynių trasą – Niurburgringą - įveikė greičiau nei per 8 minutes. Dvivietį sportinį modelį į priekį gynė 2 l darbinio tūrio 4 cilindrų 275 AG generuojantis turbobenzininis variklis. Identiškas agregatas sumontuotas ir Lietuvą pasiekusiame modelyje.

„Renault Megane R.S. 275 Trophy“
„Renault Megane R.S. 275 Trophy“

Maksimalią galią „Trophy“ modelis pasiekia variklio sūkiams išaugus iki 5500 apsisukimų per minutę. 360 Nm sukimo momentas juntamas nuo 3000 iki 5000 sūkių per minutę. Bendrovės „Sostena“, įgalioto „Renault“ partnerio Lietuvoje, atstovai aiškina, kad būtent toks galios pasiskirstymas automobiliui leidžia labai tolygiai įveikti žiedinę trasą ir „įvežti“ geriausius laikus.

Visi 500 modelio vienetų komplektuojami su „Cup“ važiuokle, turinčia riboto slydimo diferencialą, o 19 colių skersmens ratų tarpvėžė kiek platesnė, kas automobiliui suteikia stabilumo įveikiant posūkius. Ribotos laidos „Renault“ modelis gali būti komplektuojamas su „Öhlins Road & Track“ reguliuojamais amortizatoriais, paverčiančiais „Trophy“ pakabą dar sportiškesne ir standesne. Kraują užvirti priverčiantis variklio gausmas girdimas per „Akrapovič“ kurtą išmetimo sistemą iš titano. Ši, priklausomai nuo važiavimo tempo ir stiliaus, leidžia mėgautis ir tyliu riedėjimu miesto gatvėmis, ir variklio riaumojimu lenktynių trasoje.

„Renault Megane R.S. 275 Trophy“
„Renault Megane R.S. 275 Trophy“

Automobilio salone akį džiugina „Alcantara“ odos apdaila. Ja aptrauktas ir vairas, ir stovėjimo stabdžio svirtis. Apie sportiškumą, slypintį genuose, byloja per priekinę konsolę einanti raudona linija, raudoni saugos diržai bei raudonomis siūlėmis sutvirtintos apdailos detalės. Interjero dizainą pagyvina anglies pluoštą primenantys apdailos elementai.

„Renault Megane R.S. 275 Trophy“ priekyje montuojamos sportinės sėdynės, su didelėmis šoninėmis atramomis ir reguliuojamu atlošo kampu. Automobilio gale keleivių patogumui skirtos įprastos minkštos odos sėdynės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs