Kaip pasakytų rinkodaros specialistai, parduodant prekę, svarbiausia gera emocija. Eugene būtent gerą emociją ir sukuria. Savo „Suzuki“ realybę jis papildo vaizdais iš įspūdingiausių veiksmo filmų.
Tokiu būdu jo „Suzuki“ nardo tarp Juros periodo parko dinozaurų, skraido kosmose, nardo po vandeniu, ropščiasi snieguotomis viršukalnėmis ir sukelia griūtis.
Norite sėkmingai parduoti savo seną „Vitara“, „Sierra“, „Kadett“ ar kitą senieną? Sukurkite ką nors panašaus – pastangos tikrai bus vainikuotos sėkme, pirkėjai dėl jūsų automobilio susipeš.
Beje, Eugene dirba Tel Avive įsikūrusios animacijos studijos „Gravity“ specialiųjų efektų vyriausiuoju specialistu. Tad bepigu kurti tokius filmus apie 20-ties metų senumo automobilius.