Nors 2012 m. naujų automobilių pardavimo apimtis mažėja, jų lizingo rinka išlaiko augimą

„AutoTyrimų“ duomenimis, 2012 m. lapkritį Lietuvoje parduota 1216 naujų lengvųjų automobilių, t.y. 8 proc. mažiau nei 2011 m. lapkritį (1321 vnt.). Asmeninių automobilių parduota 1071 vnt., o lengvųjų komercinių – 145 vnt.
„Škoda Yeti“ yra tarsi šveicariškas peiliukas tarp automobilių
„Škoda Yeti“ yra tarsi šveicariškas peiliukas tarp automobilių / Gamintojo nuotr.

Lapkritį tarp markių tradiciškai pirmavo „Volkswagen“ (229 vnt.), ženkliai pranokusi „Škoda“ (157 vnt.) ir „Renault“ (140 vnt.). Tarp modelių pirmas buvo „Škoda Yeti“ (87 vnt.), gerokai aplenkęs „Volkswagen Jetta“ (67 vnt.) ir „Renault Fluence“ (41 vnt.).

Lizingo būdu įsigytų automobilių dalis (t.y. lizingo skverbtis) 2012 m. lapkritį siekė beveik 53 proc. Prieš metus ji buvo net 13 procentinių punktų mažesnė, t.y. 40 proc. Praeitą mėnesį lizingu parduota 640 naujų lengvųjų automobilių, t.y. 21 proc. daugiau nei pernai lapkritį (527 vnt.).

2012 m. lapkritį naujų automobilių lizingo rinkos koncentracija (trims pirmaujančioms bendrovėms tenkanti rinkos dalis) siekė 85,6 proc. Pirmoje vietoje išliko „SEB lizingas“ aplenkęs „Swedbank lizingą“ ir „Nordea Finance Lithuania“.

Tarp lyderių rinkos dalys atitinkamai pasiskirstė taip: 37,5 proc., 29,8 proc. ir 18,3 proc. Praeitą mėnesį daugiausia lizinguota „Volkswagen“, „Renault“, ir „Toyota“ markių automobilių.

2012 m. sausį-lapkritį Lietuvoje iš viso parduota 12898 nauji lengvieji automobiliai, t.y. 12 proc. mažiau nei atitinkamu 2011 m. laikotarpiu (14632 vnt.). 

Nepaisant to, naujų automobilių lizingo rinka nuo metų pradžios išlaikė 11 proc. augimą ir pasiekė 6141 vnt. Pagal sausio-lapkričio rezultatus pirmąją vietą užėmė „SEB lizingas“ (2036 vnt.), gerokai pralenkęs „Swedbank lizingą“ (1495 vnt.) ir „Nordea Finance Lithuania“ (1366 vnt.).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis