Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Nors ir brangus, bet pirkėjai jo vis tiek geidžia – pirmasis „Porsche“ elektromobilis jau pakeliui

„Porsche“ oficialiai patvirtino, kad jų pirmasis elektrinis automobilis „Taycan“ yra itin geidžiamas. Pirkėjai jau iš anksto rezervavo trečdaliu didesnį automobilių skaičių, nei kad tikėjosi pati kompanija. Skaičiai atrodo dar įspūdingesni, atsižvelgus į „Taycan“ kainą.
PORSCHE Taycan
PORSCHE Taycan / Porsche nuotr.

Anksčiau Vokietijos automobilių gamintojas teigė, kad „Taycan“ rezervacijų skaičius yra didelis, tačiau konkrečių skaičių nematėme.

Buvo tik paskelbta informacija apie kai kurias specifines rinkas ir „Porsche“ teigė, kad vien tik Norvegijoje sulaukė 3000 išankstinių „Taycan“ rezervacijų.

Ir toks skaičius „Porsche“ turėtų labai džiuginti, nes įprastai šioje rinkoje kompanija per metus parduoda tik apie 600 transporto priemonių vienetų.

Vertinant pasauliniu mastu, „Taycan“ rezervacijų skaičiai turėtų būti dar didesni. Juolab, kad šių metų pradžioje „Porsche“ patvirtino didinanti planuojamus „Taycan“ gamybos pajėgumus, kadangi sulaukė daugiau, kaip 20 000 išankstinių elektromobilio rezervacijų.

Pirminis „Porsche“ tikslas ir buvo 20 000 „Taycan“ elektromobilių per metus, tačiau tąkart gamintojas nenurodė, koks gi tikslus tas rezervuotų automobilių skaičius.

Dabar „Porsche“ gamybos vadovas Albrecht’as Reimold’as ir personalo vadovas Andreas’as Haffner’is patvirtino, jog jau turi 30 000 išankstinių „Taycan“ rezervacijų.

Verta pažymėti, kad šiuo metu dar sunku įvertinti, kokio rimtumo yra pirkėjų susidomėjimas „Taycan“ elektromobiliais, tačiau „Porsche“ už išankstinę rezervaciją kai kuriose rinkose prašo net 2500 JAV dolerių (2253 eurų).

Šie rezervacijų skaičiai paskelbti greičiausiai neatsitiktinai. Rugsėjo mėn. rinkoje jau turėtų pasirodyti „Taycan“ elektromobilis ir daugelis tikisi, kad jis bus pagamintas remiantis „Mission E“ koncepcine transporto priemone, ir turės visas tas technines specifikacijas, apie kurias buvo kalbama per pastaruosius metus.

Visgi, neseniai buvo pranešta, kad „Taycan“ iš pradžių palaikys 250 kW įkrovimą, o ne 350 kW, kaip buvo skelbta anksčiau.

Rinkai bus pasiūlyta bazinė „Taycan“ versija su galiniais varomais ratais ir 80 kWh baterijų paketu. Aukštesnės klasės versijose bus 96 kWh baterijų paketas.

Kainos kol kas oficialiai dar nepaskelbtos, bet tikimasi, kad bazinė „Taycan“ versija kainuos 80 000 JAV dolerių (72 tūkst. eurų), o galingiausia versija – 130 000 JAV dolerių ( 117 tūkst. eurų).

Tokios kainos yra kiek mažesnės, nei buvo skelbiama anksčiau, tačiau „Taycan“ vis tiek išlieka brangiu elektriniu sedanu. Bet net ir nepaisant to, pirkėjai rodo ganėtinai didelį susidomėjimą.

Ir tokie „Porsche“ kompanijos pranešimai leidžia suprasti, jog elektromobilių gamybos apimtys per metus gali pasiekti ir 40 000 vienetų. Kaip pirmam kompanijos elektromobiliui ir dar ganėtinai prabangiam – labai geras rezultatas.

VIDEO: 2020 Porsche Taycan - Everything we know so far about the German Tesla Model S killer!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos