Nugalėtojas gins prieš metus iškovotą titulą

Šeštadienį, rugsėjo 17-ąją Kaune, „Regitros“ filiale prasideda jau dešimtasis paeiliui konkursas „Geriausias Lietuvos vairuotojas“, kurį padedamas rėmėjų organizuoja Lietuvos žurnalistų autoklubas. Kartu su kitais šio konkurso dalyviais nugalėtojo titulą giną pernai „Geriausiu Lietuvos vairuotoju“ nominuotas BTA draudimo bendrovės klientų aptarnavimo ir vadybos departamento direktorius Kęstutis Taškūnas.
Kęstutis Taškūnas
Kęstutis Taškūnas / Organizatorių nuotr.

- Ko gero „Geriausiojo Lietuvos vairuotojo“ titulas labai brangus ir nelengva jį iškovoti, jei ryžtatės jį ginti? – tokį klausimą renginio spaudos centras pateikė K. Taškūnui.

- Šiuose konkursuose vairavimo įgūdžius jau patobulino keli tūkstančiai turinčiųjų vairuotojo pažymėjimus ir sukaupę tam tikrų įgūdžių, tačiau norinčių nuolat tobulėti ir užtikrinčiau jaustis bet kokiose situacijose kelyje. Ne išimtis ir aš. O čempiono titulą iškovoti tikrai nelengva. Man prireikė net aštuonių bandymų siekiant užsibrėžto tikslo. Kai kas gal ir nusišypsos į ūsą ar stebėsis tokiu užsispyrimu, tačiau nė vieno konkurso, daugumos kurių buvau tapęs prizininku ir kai iki geidžiamiausiojo pristigdavo vos kelių taškelių, nelaikau ir nelaikysiu veltui sugaištu laiku. Priešingai, kiekvieni metai, kiekvienas bandymas suteikė daugiau žinių ir įgūdžių, o ryžtas buvo vainikuotas pergale.

Todėl šį konkursą labai vertinu ir rekomenduočiau kiekvienam, kasdieną sėdančiam prie vairo, pasitikrinti savo žinias ir sugebėjimus. Juolab, kad eismo taisyklės ir jų interpretacija, kaip ir pats gyvenimas, nestovi vietoje, o nuolat keičiasi. Todėl siūlyčiau, net nebūtinai besirengiantiems tokiems konkursams, nuolat pasklaidyti kelių eismo taisykles, daugiau domėtis vairavimo kultūra, būti atidesniems ir paslaugesniems vieni kitiems kelyje.

- Ar galite kaip draudimo atstovas patvirtinti kokie vairuotojai prasčiausiai žino kelių eismo taisykles ir ar būtinai jie padaro daugiausia avarijų?

- Šie konkursai dar kartą parodė, kad nemažai, tegu ir drausmingų vairuotojų, tačiau seniau įgijusių vairuotojų pažymėjimus, gerokai primiršę kelių eismo taisykles. Ypač – palyginti neseniai įsigaliojusias jų pataisas, pakeitimus. Tai dar vienas tokių konkursų traukos objektas, išreikštas kaip galimybė priimtina forma atnaujinti žinias ir praktinius vairavimo įgūdžius.

Eismo nelaimių statistika iškalbingai byloja, kad daugiausia avarijų, kurių pasekmės itin skaudžios, padaro teturintys 2-3 metų vairavimo stažą. Nesunku įsivaizduoti tokių psichologiją. Pora  metų prie vairo, atseit, sukaupta didžiulė patirtis, leidžianti pasijusti tikrais ereliais. Tačiau kad gali tekti tūpti labai žemai, kaip tikriems gaideliams, jie kažkodėl nepagalvoja.

Nenoriu moralizuoti, tačiau norėčiau paskatinti visus išbandyti jėgas, pasitikrinti meistriškumą geriausiojo vairuotojo konkurse, teikiančiame daug adrenalino. Neabejoju, kad apginti pernai iškovotą titulą bus labai sunku, - teigia K. Taškūnas.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų