Techniniame plane daug šiuolaikinių įdomybių – masinis lengvųjų lydinių pritaikymas rėmo bei kėbulo konstrukcijose, pažangių technologijų varikliai, tinklo technologijų gausa ir dar daug malonių dalykėlių.
„Audi A3“ kabrioletas bus gaminamas Gioro gamyklos gamybinėje bazėje neseniai pastatytuose ir ką tik pradėjusiuose veikti naujuose cechuose, į kurių statybą bei įrengimą Audi bendrovė investavo 900 mln. eurų.
Pradžioje čia bus gaminami tik kompaktiškosios „Audi A3“ šeimynos modeliai, vėliau gaminių sąrašą papildys ir TT šeimynos kupė ir rodsteris.
Nors išankstiniai užsakymai Vokietijoje pradėti priiminėti jau ketvirtadienį, masinė atviro „Audi A3“ modelio prekyba Europos rinkoje prasidės ateinančių metų pavasarį. Kabrioletas pakeis savo pirmtaką, kurio nuo 2007 iki 2013 m. Vengrijos Gioro ir Vokietijos Ingolštato gamyklose iš viso buvo pagaminta per 63000 vienetų.