2023 09 27

Nuo kurio reto automobilio nusižiūrėta kultinio „Honda CR-X“ forma?

1983 metais pristatytas „Civic“ brolis „Honda CR-X“ tapo Šiaurės Amerikos ir Europos jaunimo geidžiamu egzotišku kupė. Ne visiems jis iš pradžių patiko – daug kas jį laikė (o galbūt vis dar laiko) negražiu. Tačiau įdomu, kad neįprasta CR-X forma buvo nusižiūrėta nuo reto itališko gražuolio.
Andrius Kilda ir Aurimas Raziūnas („Honda CRX“)
Andrius Kilda ir Aurimas Raziūnas („Honda CRX“) / Giedriaus Matulaičio nuotr.

Jums patinka prisiminti 20 amžiaus pabaigos kupė? Paskaitykite straipsnį apie „Opel Calibra“. Gražuolis „Peugeot 406 Coupé“ irgi yra labai įdomus – jis galėjo būti „Fiat“. „Ford Probe“ tikriausiai dar prisimenate, o štai „Renault Fuego“ šioje svetainėje yra vadinamas pamirštu kupė.

Honda CR-X su sidabriniais plastikais. (Rikita, Wikimedia (CC BY-SA 3.0)
Honda CR-X su sidabriniais plastikais. (Rikita, Wikimedia (CC BY-SA 3.0)

„Honda“ visada gamino įvairius kupė, įskaitant ir visai mažus, ekonomiškus dvidurius. 1983 metais „Honda“ pristatė trečios kartos ekonomišką dvidurį hečbeką „Civic“ ir iš karto šalia pastatė sportiškesnį brolį CR-X. Jo istorija prasidėjo viename atstovybių tinkle Japonijoje.

Automobilių atstovybės Japonijoje kadaise turėjo nemažai laisvės kūrybai. Kai kurie atstovybių tinklai netgi turėjo savo išskirtines modelių linijas, kiti automobilius žymėjo unikaliais logotipais. „Honda“ automobilių salonų tinklas Verno 8-ajame dešimtmetyje Japonijoje platino „Prelude“, „Quint“ ir „Ballade“ modelius. Pastarasis modelis buvo „Civic“ versija ir eksportuojamas į JAV ar Europą nebuvo, bet Jungtinėje Karalystėje nuo 1979-ųjų pardavinėtas „Triumph Acclaim“ buvo pagal licenciją gamintas „Ballade“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis