Jums patinka prisiminti 20 amžiaus pabaigos kupė? Paskaitykite straipsnį apie „Opel Calibra“. Gražuolis „Peugeot 406 Coupé“ irgi yra labai įdomus – jis galėjo būti „Fiat“. „Ford Probe“ tikriausiai dar prisimenate, o štai „Renault Fuego“ šioje svetainėje yra vadinamas pamirštu kupė.
„Honda“ visada gamino įvairius kupė, įskaitant ir visai mažus, ekonomiškus dvidurius. 1983 metais „Honda“ pristatė trečios kartos ekonomišką dvidurį hečbeką „Civic“ ir iš karto šalia pastatė sportiškesnį brolį CR-X. Jo istorija prasidėjo viename atstovybių tinkle Japonijoje.
Automobilių atstovybės Japonijoje kadaise turėjo nemažai laisvės kūrybai. Kai kurie atstovybių tinklai netgi turėjo savo išskirtines modelių linijas, kiti automobilius žymėjo unikaliais logotipais. „Honda“ automobilių salonų tinklas Verno 8-ajame dešimtmetyje Japonijoje platino „Prelude“, „Quint“ ir „Ballade“ modelius. Pastarasis modelis buvo „Civic“ versija ir eksportuojamas į JAV ar Europą nebuvo, bet Jungtinėje Karalystėje nuo 1979-ųjų pardavinėtas „Triumph Acclaim“ buvo pagal licenciją gamintas „Ballade“.