Nuo rugsėjo neliks nuolatinių eismo ribojimų Geležinio Vilko gatvėje – automobiliai galės važiuoti visomis eismo juostomis

Nuo rugsėjo pradžios planuojama nuolat neberiboti eismo Geležinio Vilko gatvėje ir atlaisvinti visas eismo juostas. Pagal rangos sutartį naujoji estakada nuo M.K.Čiurlionio gatvės iki A.Goštauto gatvės turi būti baigta iki 2014 metų gegužės.
Eismas Geležinio Vilko gatvėje
Geležinio Vilko gatvėje nuo rugsėjo bus mažiau apribojimų / Rūtos Strakšaitės/15min.lt nuotr.

Geležinio Vilko gatvę ties naujai statoma estakada jau nuo pernai pavasario nuolat kausto spūstys. Net ir vasarą ar darbo dienos viduryje. Kadangi eismas itin suintensyvėja rugsėjį, norime šiek tiek palengvinti šia gatve važiuojančių vairuotojų gyvenimą.

„Eismas Geležinio Vilko gatve nuo rugsėjo turėtų vykti nauja ir rekonstruota danga, keturiomis eismo juostomis, todėl eismo sąlygos pagerės jau rugsėjo mėnesį“, – teigė Vilniaus savivaldybės Infrastruktūros skyriaus vedėjas Linas Bartusevičius.

L.Bartusevičiaus teigimu, šiuo metu baigtos betonuoti viaduko atramos, vyksta viaduko pakloto montavimo darbai. „Pagal sudarytą rangos sutartį projekto statybos darbai turėtų būti baigti 2014 m. gegužės mėnesį, tačiau pagrindinius darbus planuojame baigti iki šių metų galo“, – apie galimybes viaduką pastatyti anksčiau, nei buvo numatyta, užsiminė savivaldybės atstovas.

Baigus Geležinio Vilko gatvės rekonstrukciją numatoma automobilių eismą perskirstyti į įvairias gatves. „Estakados įrengimas pagerins eismo pralaidumą. Vairuotojams, norintiems patekti į A.Goštauto gatvę, nebereikės daryti didelės apylankos per miesto centrą. Numatome, kad įgyvendinus projektą vidutinis paros eismo intensyvumas ant įrengtos estakados sudarys apie 16 tūkst. automobilių per parą. Dėl to eismo intensyvumas sumažės dalyje Savanorių prospekto, V.Kudirkos, Pakalnės, J.Jasinskio bei kitose žemesnių kategorijų, Geležinio Vilko gatvę aptarnaujančiose gatvėse“, – sakė L.Bartusevičius.

Taip pat vairuotojams, sukantiems iš A.Goštauto gatvės į Geležinio Vilko gatvę, bus įrengta papildoma greitėjimo juosta, o tai turėtų sumažinti šio mazgo avaringumą.

Naujasis viadukas turėtų kainuoti beveik 32 mln. Lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų