Iškart į akis krinta keli esminiai dizaino pakitimai. Tai – padidėjusios automobilio šnervės (radiatoriaus grotelės) ir nauji siauri galiniai žibintai.
Kaip ir naujasis X3, „ketvirtukas“ surenkamas ant modulinės platformos CLAR ir bus šiek tiek lengvesnis. Manoma, kad, kaip ir X3, šio modelio BMW bus varomi benzininiais keturių cilindrų turbininiais varikliais, išvystančiais 184 ir 252 AG. O sportiškoji M40i versija gaus šešių cilindrų variklį.
Dyzelinių variklių BMW neatsisako – 190 AG išvystys keturių cilindrų variklis, o šešiacilindris pasieks 265 AG.
Taip pat prognozuojama, kad iš naujojo X3 „ketveriukė“ perims raktą su integruotu ekranu, multimedijos sistemą, valdomą gestais, klimato kontrolę su jonizacijos ir aromatizacijos funkcijomis ir t.t.