Ministrė patikslino, kad ieškinys bus pareikštas net ir tuo atveju, jei Europos Komisija pritars tokio kelių mokesčio įvedimui, informuoja agentūra dpa. Jos teigimu, Nyderlandus yra pasirengusi palaikyti ir Austrija, taip pat gali prisijungti ir Belgija bei Danija.
Ketvirtadienį pranešta, kad Vokietija ir EK rado kompromisą ir susitarė dėl mokesčio už važiavimą Vokietijos greitkeliais. Anksčiau Briuselis kritikavo šia priemonę ir vadino ją „užsieniečių diskriminacija“. Tačiau Berlynas rado sprendimą, kuris tenkina Briuselį.
Pranešama, kad vokiečių vairuotojai, vairuojantys ekologiškiausius „Euro 6“ kategorijos automobilius, mokės dar mažesnį automobilio mokestį, nei buvo planuojama anksčiau. Taip pat užsieniečiams vairuotojams bus sumažinti ir trumpalaikiai tarifai už važiavimą Vokietijos greitkeliais.
Dešimties dienų tarifas, priklausomai nuo variklio tūrio ir taršos lygio, sieks 2,5, 4, 8, 14 ir 20 eurų. Anksčiau planuotos tik trys kategorijos – 5, 10 ir 15 eurų.
Kaip pareiškė Europos Sąjungos transporto reikalų komisarė Violeta Bulc, tokie pakeitimai panaikina klausimą dėl užsieniečių diskriminacijos, praneša „Deutsche Welle“.
Rugsėjo pabaigoje EK kreipėsi į Europos Teisingumo Teismą Liuksemburge dėl Vokietijos planų lengviesiems automobiliams įvesti mokestį už važiavimą greitkeliais, nes tai esą pažeidžia užsieniečių vairuotojų teises. Įstatymas dėl mokesčio už važiavimą federalinės reikšmės keliais ir greitkeliais buvo priimtas 2015 metų kovo 27 d. ir įsigalios ateinančiais metais.
Problema ta, kad naujasis mokestis Vokietijoje bus taikomas ir užsieniečiais, tačiau siekdama mažinti naštą Vokietijos vairuotojas, šalies valdžia jiems sumažins automobilio mokestį. Būtent čia Briuselis ir įžvelgė kitų šalių vairuotojų diskriminaciją.