Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

O čia tai godumas: „Mustang Mach-E“ sėkmė įkvėpė automobilių pardavėjams neregėtos drąsos

Panašu, jog „Mustang“ vardas ir labai greitai išparduota pirmoji „Mustang Mach-E“ elektromobilių partija įkvėpė automobilių pardavėjams neregėtos drąsos. Kaip praneša „Electrek“, kai kurie jų užsidėjo net 15 tūkst. JAV dolerių siekiantį antkainį.
Ford elektromobilis „Mustang Mach-E“
Ford elektromobilis „Mustang Mach-E“ / Ford nuotr.

Nors kai kurie senieji „Mustang“ gerbėjai ir nebuvo per daug patenkinti tuo, kad kompanija pristatė elektrinį „Mustang Mach-E“ SUV, tačiau bendrai automobilis buvo įvertintas gerai.

Tiesą sakant, pirmojo leidimo automobiliai buvo išparduoti vos per savaitę laiko ir „Electrek“ teigia, kad „Ford“ išankstinių rezervacijų turi metams į priekį. Jau virš 41 tūkst. vnt.

Panašu, jog įkvėpti tokios sėkmės – kai kurie „Ford“ atstovai siekia pasinaudoti situacija ir stipriai užkėlė kainas. Žymiai labiau, nei įprastai taikomas prekybininkų antkainis.

„Mustang Mach-E“ kaina prasideda nuo 43 895 JAV dolerių – čia dar neįtraukiant 7 500 JAV dolerių paramos elektromobiliams – tačiau kai kurie šiuos automobilius rezervavę pirkėjai tvirtina, kad jų vietiniai pardavėjai užsidėjo nuo 5 tūkst. iki 15 tūkst. JAV dolerių antkainį. Dėl to galutinė automobilio kaina stipriai išauga.

„Electreck“ pasiteiravo „Ford“ kompanijos, kaip jie galėtų pakomentuoti šią situaciją, tačiau „Mustang Mach-E“ gamintojas atsakė, jog dėl kainos turi tarpusavyje tartis pardavėjas ir pirkėjas.

„Ford viešai paskelbė rekomendacines kainas visiems automobiliams. Dėl galutinės kainos tarpusavyje turi susitarti pardavėjai ir pirkėjai“, – rašoma gamintojo atsakyme.

„Mustang Mach-E“ į prekybos vietas turėtų atkeliauti šių metų paskutinį ketvirtį ir panašu, jog esant didelei paklausai – pardavėjai didesnių nuolaidų nedarys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug