20,8 km žiedinės trasos ratą, patobulintas „Lexus LFA Nürburgring Edition“ įveikė per 7 min. ir 14,64 s. Tokį rezultatą pasiekė žiedinių lenktynių meistras iš Japonijos, Akira Iida.
Organizatorių nuotr./„Lexus LFA Nürburgring Edition“ |
Verta paminėti, jog toks pasiekimas leido aplenkti „Nissan GTR“ (7 min. 24 s.), „Chevrolet Corvette ZR1“ (7 min. 19 s.) bei „Porsche 911 GT2RS“, kuris tą patį ratą įveikė per 7 min. ir 18 s.
Remiantis oficialaus Niurburgringo trasos internetinio puslapio Bridgetogantry.com duomenimis, galima teigti, jog šis „Lexus“ užima penktąją vietą gamyklinių automobilių klasėje. Žinoma, už pastarąjį modelį greitesni buvo „Pagani Zonda-R“, du „Radical“ serijos modeliai bei superautomobilis „Gumpert Apollo“. Tiesa, toks modelis kaip „Pagani Zonda-R“ negali važinėti gatvėmis, tačiau jį įsigyti galima laisvai. Turint gana plačią piniginę.
Panaši situacija ir su ne vienu geriausius vieno rato įveikimo laikus pademonstravusiu superautomobiliu - juos teoriškai galima įsigyti, tačiau praktiškai tai įgyvendinama su daug įvairiausių sąlygų. Ir toli gražu ne visose valstybėse.
Iš gamyklos iš viso išriedės 500 „Lexus LFA“ modelių, tačiau ši, labai gretą ratą įveikusi versija yra net 10 kartų retesnė. Itin retas superautomobilis atitinka net ir labai griežtus Vokietijos transporto priemonių reikalavimus, todėl su juo važinėti gatvėse – ne nusikaltimas.
Siūlome pažiūrėti, kaip greitasis Niurburgingo ratas atrodė iš „Lexus LFA Nürburgring Edition“ automobilio vidaus.