„Tai puikus mūsų mažojo, gyvenimo būdą pabrėžiančio automobilio iš Eizenacho startas, be to, tai tik pirmieji jo žingsniai Europos rinkoje. „Adam“ rezultatai kelia malonų jaudulį ir jis tampa naujuoju mūsų prekės ženklo ambasadoriumi”, – sako Tomas Sedranas, „Opel” valdybos pirmininko pavaduotojas.
„Adam“ sėkmės istorija prasidėjo nuo pat jos premjeros Paryžiaus automobilių parodoje praėjusių metų spalį. Tik debiutavus, „Auto Zeitung“ žurnalo apie automobilius skaitytojų, „Adam“ buvo išrinktas geriausiu miesto automobiliu. Žurnalo „Auto Motor und Sport‘s“ vykdytoje apklausoje mažasis „Opel“ automobilis, gyvenimo būdą pabrėžiančioje kategorijoje, aplenkė visus konkurentus.
Vienas didžiausių „Adam“ privalumų – versijų įvairovė. Nėra nei vieno kito tokio modelio, kuris šiame segmente galėtų pasiūlyti 61 tūkst. išorės ir 82 tūkst. salono interjero skirtingų kombinacijų – įvairių spalvų, ratlankių, detalių, salono lubų dekoro – pasirinkimą. Tomas Sedranas pabrėžia, kad visi kas užsisako „Adam“, gali būti tikri, kad niekuomet nepamatys identiškos versijos, nes kiekvienas šis automobilis yra unikalus.
Automobilyje įdiegtos naujausios technologijos bei funkcijos yra patrauklios klientams. Informacinė pramoginė sistema „IntelliLink“ leis lengvai naudotis interneto galimybėmis, integruos išmanųjį telefoną (naudojant „Android” ar „Apple iOS” operacines sistemas).
Visai netrukus bus prieinama inovatyvi balso atpažinimo „Apple Siri“ programa su nauja „Eyes Free“ funkcija, leidžiančia naudotis šios programos privalumais neatitraukus akių nuo kelio. Gyvenimo būdą atspindintis automobilis siūlo daug inovatyvių sprendimų, kurie anksčiau buvo galimi tik aukštesnės klasės modeliuose. Naujos kartos automatinis automobilio statymo asistentas, šildomas vairaratis, šonininės kliūties įspėjimo funkcija, integruotas dviračio laikiklis „Flex Fix“ – visa tai siūloma su „Adam“ ir yra unikalu mažų automobilių segmente.
„Opel” milijardinė europietiškų modelių pasiūla tęsiasi. Sekantis naujokas – elegantiškas kabrioletas „Cascada“ jau prie starto linijos, o prekybos atstovų salonuose pasirodys pirmame šių metų pusmetyje. Nuo 2012 iki 2016 metų, „Opel“ rinkai iš viso pristatys 23 naujus modelius bei 13 naujų variklių.