Alsuoja Nurburgringo dvasia
„Opel“ šį modelį gimdė ir augino ne bet kur, o Nurburgringo trasoje, tad šis sportiškas mažylis neišvengiamai įgijo agresyvų charakterį. Dviejų litrų darbo tūrio varikliu su turbina aprūpintas modelis sugeba pasiekti 300 arklio galių. „Astra OPC Extreme“ sukurtas remiantis praktika, įgauta dirbant su „Astra OPC Cup“ lenktyninių automobilių komponentais.
Taigi, varžyboms skirtos technologijos ir inžineriniai sprendimai dabar pritaikyti legaliam važinėjimui gatvėmis ir įprastais keliais. Aliuminio konstrukcijos variklis montuojamas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže.
Galia į priekinius ratus perduodama per riboto praslydimo diferencialą. Kad automobilis yra pakankamai greitas manyti leidžia ir gamintojo teiginys, jog lyginant su įprasta „Astra OPC“ versija, „Extreme“ modifikacija yra lengvesnė dar šimtu kilogramų.
Svorį mažino ten, kur buvo įmanoma
Svorio „Astra OPC Extreme“ numesti pavyko dėka anglies pluošto, kuris panaudotas itin gausiai. Iš šios tvirtos ir itin lengvos medžiagos suburtas aerodinaminėmis savybėmis pasižymintis galinis spoileris, difuzorius, priekinis oro aptakas, variklio aptakas, kai kurios pakabos detalės.
Modelis apautas taip pat iš anglies pluošto pagamintais ratlankiais, kurie net 20 kilogramų lengvesni nei standartiniai lengvojo lydinio aliuminiai ratlankiai. Jei to dar maža, anglies pluoštas plieną pakeitė ir kuriant stogą. Čia svoris nukrito nuo 9,3 kg iki 2,6 kg.
„Leon Cupra 280“ verta sunerimti?
Kol kas „Opel Astra OPC Extreme“ dar nebandė oficialiai įveikti Nurburgringo trasos, tačiau manoma, kad „Seat Leon Cupra 280“ pasiektas rekordas gali gyvuoti ne taip jau ir ilgai.