Tarp pažadų – ir „Opel“ planas pasididinti pelningumą. Per ateinančius kelerius metus, iki 2020 m., „Opel“ tikisi veiklos pelno maržą pasididinti iki 2%. Iki 2026 m. šis rodiklis turėtų siekti jau 6%. Finansinio lūžio tikimasi peržengus 800 tūkst. per metus parduodamų automobilių ribą.
Taip pat konkurencingumą norima didinti mažinant gamybos išlaidas, tenkančias kiekvienam automobiliui. „Opel“ užsibrėžusi iki 2020 m. susiveržti diržus 700 eurų nuo kiekvieno pagaminto modelio.
„Opel“ tapus PSA grupės dalimi, atsiras pokyčių ir automobilių gamyboje. „Opel“ ir „Vauxhall“ gamyklose bus įdiegtos CMP ir EMP2 platformų gamybos linijos, o Eizenacho gamykloje 2019 m. rengiamasi pradėti naują visureigį, kurio gamybai bus naudojama jau EMP2 plaforma. D segmentui priklausančių lengvųjų automobilių gamybos linija, grįsta EMP2 platforma, atsiras „Opel“ Riuselsheimo gamykloje.
Vienas didžiausių pokyčių – perėjimas nuo „General Motors“ koncerno, kuriam anksčiau priklausė „Opel“, gaminamų variklių ir pavarų dėžių į PSA grupės gaminius.
Riuselsheime bus projektuojami visi „Opel“ automobiliai, o čia esantis bendrovės gamybos taškas bus paverstas PSA grupės globaliu kompetencijų centru. Čia norima plėtoti vandeniliu varomų, autonominių automobilių technologijas, taip pat – tobulinti vairuotojo asistavimo sistemas.
Pirmieji, po susijungimo su Prancūzijos PSA grupės dalimi, pasirodysiantys modeliai – 2018 m. „Combo“ ir 2019 m. „Corsa“. Iki 2020 m. gamą turėtų papildyti bent 9 nauji „Opel“ modeliai, o 2022 m. „Opel“ ženklas turėtų pasiekti 22 naujas rinkas.