Naujas, dar veiksmingesnis 1,0 l trijų cilindrų turbo variklis, itin lengvai perjungiamos pavaros, nauja pakaba bei klasėje geriausios valdymo charakteristikos užtikrins komfortą ir tikslumą. Visiškai naujas „Corsa“ interjeras sustiprins aukščiausios kokybės ir erdvaus automobilio įspūdį, prie to prisidės informacijos – pramogų sistema „IntelliLink“, užtikrinanti puikų išorinių įrenginių prijungimą bei modernios vairuotojo pagalbinės sistemos.
„Opel“ dizaineriai naujajam „Corsa“ modeliui suteikė dinamišką formą – aptakias, skulptūrines linijas ir preciziškas detales, kartu išlaikydami prekinio ženklo dizaino filosofiją. Naujas „Corsa“ yra aprūpinta viskuo, kad ir toliau pratęstų 32 metus trunkančią sėkmę ypač konkurencingame mažų automobilių segmente. Populiariausio penktosios kartos „Opel“ modelio pasaulinė premjera įvyks „Mondial de l‘Automobile 2014“ parodoje Paryžiuje (Spalio 4–19 d.), o nuo surinkimo linijos iki metų pabaigos nuriedės Saragoso ir Eisenacho gamyklose.
„Automobilis „Opel Corsa“ visuomet buvo giriamas dėl patrauklios išvaizdos ir kompaktiškumo, kuris netrukdo efektyviai išnaudoti salono erdvės, – sako „Opel“ generalinis direktorius Karl-Thomas Neumann. – Tai buvo kertinis veiksnys nulėmęs ilgalaikį modelio populiarumą, todėl mes, be abejo, šias savybes perkeliame ir naujos kartos modeliui. Naujųjų technologijų dėka mes siūloma fantastiškus važiavimo potyrius, kurie šios klasės automobiliams aukščiau pakelia kartelę. Penktos kartos „Corsa“ bus kupinas malonių staigmenų.“
Sėkmės receptas: kompaktiškas modelis dera su jaunatvišku dizainu ir erdvumu
Per 32 metus, Europoje buvo parduota 12 mln. visų keturių kartų „Corsa“ modelių, įskaitant ir 2,8 mln. ketvirtos kartos automobilių. Per metus vidutiniškai parduodama apie 370 tūkst. „Opel Corsa“ automobilių, o tai šį modelį leidžia vadinti populiariausiu modeliu savo klasėje. Šio modelio raktas į sėkmę yra išskirtinis erdvumas: vos 4 metrų ilgio populiariausiame „Opel“ automobilyje komfortiškai keliauti gali iki 5 keleivių, nesvarbu ar tai šeimai skirtas, ar penkerių durų dinamiškas, ar triduris sportinis modelio variantas. Tuo pat metu „Corsa“ išorės dizainas yra praktiškas, tvirtas, jaunatviškas bei dinamiškas. Nors naujas „Corsa“ radikaliai skiriasi nuo savo pirmtakų, naujosios kartos modelis perėmė šlovę modeliui pelniusį sėkmės receptą.
Naujo „Corsa“ eksterjeras yra modernesnis, rafinuotesnis ir dar charakteringesnis. Ryškų priekį pabrėžia priekiniai sparno formos žibintai su dieniniais LED žibintais, žemai įmontuotos trapecijos formos grotelės, dinamiška priekinė juosta su „Opel“ ženklu. Skulptūriškos kėbulo šoninės linijos atkartoja „Opel“ tipiškas ašmens formas. Automobilio galinėje dalyje galiniai žibintai ir akcentuojamos horizontalios linijos, kurios nusidriekia į viršų, vizualiai paplatina automobilį ir suteikia jam tvirtumą. Tačiau tai labiausiai jaučiama tik tada, kai jūs vairuojate naująjį „Corsa“. Visiškai naujame salone vyrauja aiškios, besidriekiančios formos ir rafinuotų medžiagų derinys, gerokai patogesnė važiuoklė ir tikslesnis valdymas, visiškai nauji varikliai, žymiai geresnė garso izoliacija – visa tai užtikrina naujus važiavimo potyrius.
Absoliutus tikslumas: nauja važiuoklė ir vairo sistema didžiausiam stabilumui garantuoti
„Opel“ inžinierių komandos prioritetas buvo „Corsa“ turėtojams užtikrinti tokį pat važiavimo komfortą, kokį turi didesnių, brangesnių automobilių savininkai. Nauja važiuoklė ir vairo sistema tam padėjo pamatą. Naujoji važiuoklė neturi nei vieno dabartinio „Corsa“ modelio komponento. Stabilumas važiuojant tiesiai ir įveikiant posūkius padidėjo dėka 5 milimetrais žemesnio svorio centro, tvirtesnio porėmio, naujos pakabos geometrijos su nauju priekiniu pakabos lankstu. Važiavimas posūkiuose, vairo valdymas nuslydimo charakteristikos taip pat pagerintos.
Naujos amortizavimo charakteristikos taip pat suteikia penktosios kartos „Corsa“ modeliui didesnį pavyzdinį komfortą mažų automobilių klasėje važiuojant per duobes ar nelygiu keliu. Penktosios kartos „Corsa“ automobilyje įmontuotos visiškai naujos elektronikos sistemos užtikrins dar geresnę skirtingų sistemų sąveiką. Nauji geometrijos ir vairo sistemos nustatymai bei greičiui jautrus elektroninis vairo stiprintuvas užtikrina važiavimo malonumą ir komfortą. Visuose „Corsa“ modeliuose įdiegtas naujas standartas leidžia sumažinti vairavimo pastangas važiuojant nedideliu greičiu, miesto režimas įjungiamas vos vienu mygtuko paspaudimu.
Kaip ir dabartinių „Corsa“ modelių klientai, naujojo modelio vairuotojai galės rinktis iš dviejų tipų važiuoklės: komfortiškosios ir sportinės. Sportinė važiuoklė turi kietesnes spyruokles ir amortizatorius, taip pat specifinį vairo mechanizmą su greičiui jautresniu vairo nustatymu.
Variklio savybės: naujausios kartos 1,0 l ECOTEC variklis su turbina ir tiesioginio įpurškimo sistema
Po penktosios kartos, taip vadinamu „Corsa E“, automobilio dangčiu yra „Opel“ naujai sukurtas trijų cilindrų 1,0 l ECOTEC variklis su turbina ir tiesioginio įpurškimo sistema – dalis „Opel“ siūlomų naujų variklių. Šis itin modernus mažo dydžio 1,0 l trijų cilindrų variklis su įmontuotu balansiniu velenu geba užtikrinti išskirtinai mažą triukšmą bei vibraciją (NVH) savybes, taip pat važiavimo komfortą bei tampa naujas etalonas savo automobilių klasėje.
Galimos dvi kompaktiško iš aliuminio pagaminto 1,0 l ECOTEC variklio su turbina ir tiesioginio įpurškimo sistema, kuris, be abejo, atitinka „Euro 6“ emisijos standartus, galios: 66 kW/90 AG arba 85 kW/115 AG. Abu varikliai pasižymi puikiu veiksmingumu net ir esant mažoms variklio apsukoms, o 170 Nm pasiekiama jau esant 1800 aps./min. Naujas mažo tūrio trijų cilindrų „Opel“ variklis standartiškai montuojamas su „Start/Stop“ įranga. Naujų „Corsa“ variklių gamą papildo 1,4 l variklis su turbina, kurio maksimalus sukimo momentas 200 Nm, bei „Euro 6“ standartus atitinkantys 1,2 l ir 1,4 l atmosferiniai agregatai. „Corsa“ dyzelinių variklių asortimentą sudaro „Euro 6“ standartą atitinkantys 1,3 l CDTI, su galimomis skirtingomis galiomis: 55 kW/75 AG ir 70 kW/95 AG.
Rudenį pristatomo taupiausio „Corsa“ modelio (70 kW/95 AG, su mechanine penkių laipsnių pavarų dėže ir „Start/Stop“ technologija) CO2 emisija – tik 89g/km. Papildomi mažos emisijos modelio variantai bus pristatyti kitą pavasarį. Prie to, kad naujosios „Corsa“ vairavimas taps dar malonesnis ir komfortiškesnis prisideda ne tik visiškai naujas variklis. Nauja transmisija taip pat prisideda prie malonesnių vairavimo potyrių ir našumo padidinimo. Abi 1,0 l ECOTEC variklio su turbina ir tiesioginio įpurškimo sistema versijos turi naują, kompaktišką šešių laipsnių mechaninę pavarų dėžę.
Efektyvumas didėja dėl lengvesnio pavarų perjungimo ir mažesnės trinties. Perjungti pavaras naujajame „Corsa“ yra lengva ir paprasta, ne mažiau greita ir tikslu. Į rinką paleisdama naująją „Corsa“, „Opel“ pristato ir naujos kartos šešių laipsnių automatinę pavarų dėžę, taip pat visiškai naują automatizuotą mechaninę „Easytronic 3,0“ pavarų dėžę užtikrinančią greitesnę, sklandesnę reakciją – tai puikus būdas už patrauklią kainą sujungti automatinės pavarų dėžės komfortą ir mechaninės efektyvumą.
Puikus įrenginių prijungimas: „IntelliLink” informacijos – pramogų sistema ir vairuotojo pagalbinės sistemos
Naujojo „Corsa“ salonas yra orientuotas aplink akį traukiantį prietaisų skydelį, kuris yra suprojektuotas tarp horizontalių linijų, optiškai padidinančių interjero erdves. „IntelliLink“ sistemos 7 colių spalvotas lietimui jautrus ekranas yra įmontuotas centrinėje konsolės dalyje, netoli pavarų perjungimo svirties. Tai leidžia vairuotojui lengvai naudotis pavarų dėže ir informacijos – pramogų sistemos ekranu. Naujoji „Corsa“ modelio moderni sistema užtikrina itin gerą prietaisų „susikalbėjimą“, ji suderinama tiek su „Apple“, tiek su „Android“ įrenginiais ir gali būti valdoma balsu. „Bluetooth“ ir „Siri Eyes Free“ įranga taip pat gali būti naudojami. Galimos ir kelios mobiliosios programėlės, pavyzdžiui, navigacijai skirta „BringGo“, taip pat „Stitcher“ ir „Tuneln“, naudojama interneto radijui, taip pat yra praktiška „FlexDock“ įranga laikyti ir krauti išmanų telefoną.
Naujajame „Corsa“ automobilyje įdiegtos vairuotojo pagalbinės sistemos, kurių daugelis yra nepralenkiamos šioje automobilių klasėje. Saugumą pavyko padidinti į „Corsa“ automobilius pirmą kartą įdiegus tokias naujas sistemas, kaip „bi-xenon” priekinius žibintus su posūkio žibintais, nematomos kliūties šone įspėjimo įranga, „Opel“ priekinė kamera su kelio ženklų atpažinimo, išvažiavimo iš eismo juostos, ilgųjų šviesų įjungimo/išjungimo asistento, saugaus priekinio atstumo įspėjimo ir galimo priekinio susidūrimo įspėjimo funkcijomis.
Kad būtų užtikrintas maksimalus saugumas, galimo priekinio susidūrimo įspėjimo asistentas vairuotoją įspėja naudodamas raudonos spalvos ženklą projektuojamą priekiniame stikle. Be to, padangų oro slėgio stebėjimo sistema vairuotoją įspėja apie pernelyg sumažėjusį slėgį bet kurioje iš padangų.
Vairavimo komfortą padidina ir automobilyje įdiegta automobilio statymo pagalbinė sistema, kuri automatiškai atlieka automobilio statymo manevrus, taip pat galinė vaizdo kamera ir važiavimo įkalnėn sistemos. Vairas, priekinės sėdynės, o nuo šiol ir priekinis stiklas gali būti šildomi, taip sukuriant malonią šilumą automobilio salone ar gerą matomumą šaltomis dienomis. Tarp aukščiausios klasės interjero detalių – smulkiai raižytos priekinės sėdynės, didelis panoraminis stogas ir malonus vidaus apšvietimas, salone sukuriantis jaukią ir šiltą atmosferą.
Aktyviems vyrams ir moterims patrauklu tai, kad naujoji „Corsa“ leidžia automobilio komplektaciją papildyti į jį integruojant praktišką „FlexFix“ dviračių laikiklį, išskirtinai siūlomą tik „Opel“.