„Opel“ atstovybės Lietuvoje pradeda prekybą naujuoju „Insignia Country Tourer“

„Insignia Country Tourer“ – naujausias narys atnaujintoje „Opel“ flagmano gamoje. Modelio su 2,0 l dyeliniu 163 AG varikliu, 6 pavarų mechanine greičių dėže, visų varančių ratų pavara ir „Start/Stop“ sistema pradinė kaina Lietuvoje – nuo 92 999 Lt.
„Opel Insignia Country Tourer“
„Opel Insignia Country Tourer“ / „Opel“ nuotr.

Trijų galimų variklių gama prasideda nuo 250 AG, 2,0 l SIDI („Spark Ignition Direct Injection“) benzininio variklio su turbokompresoriumi. 400 Nm sukimo momentą išvystantis variklis su tiesioginio įpurškimo sistema turėtų suteikti pavyzdingą dinamiką.

Tokį pat sukimo momentą išvysto ir 195 AG, 2,0 l „BiTurbo“ CDTI dyzelinis variklis. Modelio motorų gamą užbaigia 163 AG, 2,0 l CDTI variklis. Jo didžiausias sukimo momentas siekia 350 Nm, o su „overboost“ pagalba – iki 380 Nm. Modelio su „BiTurbo“ varikliu pradinė kaina Lietuvoje – nuo 102 999 Lt.

Tiek 2,0 l SIDI Turbo, tiek 2,0 l CDTI variklis gali būti derinami su šešių laipsnių mechanine arba su šešių laipsnių automatine pavarų dėže. Tuo tarpu 2,0 l „BiTurbo“ CDTI variklis komplektuojamas tik su automatine pavarų dėže.

Didesnį stabilumą turėtų užtikrinti elektronikos valdomas galinės ašies riboto praslydimo diferencialas (eLSD). Jis paskirsto sukimo momentą tarp galinių ratų, perduodamas daugiau galios tam ratui, kurio sukibimas tuo metu yra geresnis.

Naujoji „Insignia“ gama jau atkeliavo ir į Lietuvos atstovybes. Pradinė sedano su 1,4 l turbininiu varikliu kaina siekia 62 299 Lt.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai
Reklama
Namuose drėgna, kaupiasi kondensatas ant langų. Kaip apsaugoti savo namus nuo pelėsio?
Reklama
Advento kalendoriai – nuo paprastos tradicijos iki prabangos segmento