Dabar naujas „Opel Vivaro” dar praktiškesnis ir efektyvesnis, o dizainas patrauklesnis. Antros kartos modelyje dera lengvųjų komercinių automobilių funkcionalumas, keleiviniam automobiliui prilygstantis komfortas ir patikimumas versle.
Jame yra viskas, kas prisidės prie verslo sėkmės: dar didesnis variantų pasirinkimas, didesnės pakrovimo galimybės ir dar didesnė erdvė salone, kuriame įrengta moderni informacijos ir pramogų sistema „IntelliLink“. Ši sistema turi patogiai valdomą navigaciją bei informacinę įrangą, kuri lengvai ir greitai gali tapti mobiliu biuru.
Naujas „Vivaro“ yra itin ekonomiškas. Visai nauji turbodyzeliniai varikliai sunaudoja vos 5,7 l dyzelio 100 km/h, o anglies dvideginio tarša neviršija 149 g/km. Šie rodikliai geriausi savo klasėje ir, žinoma, turi teigiamą poveikį kliento išlaidų balansui. „Vivaro“ neabejotinai vienas reikšmingiausių „Opel“ komercinių automobilių modelių bei automobilių gamintojo augimo strategijos „DRIVE! 2022“ dalis.
Pradėjus naujos kartos „Vivaro“ modelio gamybą, „Opel“ investavo 95 mln. eurų į Lutono gamyklą, Jungtinėje Karalystėje ir pertvarkė lengvųjų komercinių automobilių padalinį, kurio vadovu tapo Steffenas Raschigas, puikiai išmanantis apie „Vivaro“ privalumus ir „Movano“ galingus variklius.
Dabar „Movano“ galimi ir su moderniais „BiTurbo“ dyzeliniais varikliais, kurie pasižymi mažomis degalų sąnaudomis ir tarša. Be to, „Movano“ ir „Vivaro“ dabar saugesni, nes juose standartiškai įrengiama ESC bei kitos pagalbinės sistemos, kaip nematomą zoną panaikinantis veidrodėlis įtaisytas skydelyje nuo saulės keleivio pusėje.
„Movano” degalų sąnaudos sumažėjo 1,5 l/100 km, tačiau galia padidėjo, todėl dabar šis modelis ekonomiškesnis, galingesnis ir draugiškesnis gamtai nei bet kada anksčiau,“ – sako Steffenas Raschig. „Be to, dabar jis pasižymi didesnėmis saugos ir komforto savybėmis, kurias anksčiau buvo galima užsisakyti tik papildomai. Šiandien pristatomo naujojo „Movano“ užsakymai su daugybę privalumų galimi nuo birželio.“
Pirmaujantys varikliai: „BiTurbo” 120 kW/163 AG dyzelis su mažesnėmis sąnaudomis
Naujų „Movano” variklių asortimentą sudaro penki turbodyzeliai, tarp kurių yra 2 visiškai nauji, inovatyvūs 2,3 l „BiTurbo” agregatai. Dviguba turbinų sistema užtikrina mažas degalų sąnaudas ir taršą. 100 kW/136 AG ir 340 Nm sukimo momento „BiTurbo” variklio tarša mažesnė 8 proc. (15 g), t.y. 180 g/km, nes kartu su varikliu standartiškai montuojama „Start/Stop” įranga.
Galingesnis 120 kW/163 AG „BiTurbo“ variantas, kurio sukimo momentas 360 Nm, padidina „Movano” galią dar 13 AG. Šio agregato sukimo momentas didesnis 10 Nm ir yra didžiausias nei bet kada anksčiau. Su standartiškai montuojama „Start/Stop” įranga, šio variklio tarša sumažėjo 39 g/100 km, o degalų sąnaudos mažėjo 1,5 l/100km arba 18 proc.
„Movano” variklio pasiūla prasideda 2,3 l turbodyzeliniu 81 kW/110 AG agregatu ir tai yra 10 AG daugiau nei anksčiau. Kaip ir kitas 2,3 l CDTI 92 kW/125 AG variantas, varikliai pasižymi tokiomis pat degalų sąnaudomis ir tarša, tačiau siūlo geresnes važiavimo savybes. 125 AG „Movano“ tapo 3,5 s greitesnis nuo 80 iki 120 km/h įsibėgėjant šešta pavara. 110 AG variklis greitesnis 5 sekundėmis. Tam įtakos turi ir trumpesnis šeštos pavaros perdavimo laipsnis.
Ilgesnioji „Movano“ L4 furgono versija anksčiau buvo galima su dvigubais galiniais ratais, tačiau dabar galima rinktis viengubus galinius ratus ir iš įvairių furgono stogo aukščių. Viengubi ratai suteikia daugiau privalumų – tarp galinių ratų arkų erdvė praplatėjo 300 mm, tad galima pakrauti platesnius krovinius, furgonas tapo lengvesnis, o tai leis sutaupyti degalų. Be to, mažiau ratų, reiškia mažiau eksploatacinių išlaidų. Taip pat, prailginti „Movano“ techninės priežiūros intervalai.
Saugumo standartai: aukščiausios technologijos ir geriausias matomumas
„Opel Movano” ir „Vivaro” svarbu ne tik ekonomiškumas, bet ir sauga. Naujose versijose dabar standartiškai montuojama naujos kartos elektroninė stabilumo kontrolė (ESC) ir daug kitos įrangos, kuri padidina vairuotojo ir keleivių saugumą. Šios įrangos asortimentą sudaro važiavimo įkalnėn (Hill Start Assist) pagalbinė sistema, kuri apie dvi sekundes neleidžia automobiliui riedėti atgal atleidus stabdį, priekabos stabilumo programa, kuri matuoja priekabos nukrypimo laipsnį ir esant kritiniam lygiui, automatiškai suveikia atitinkamos pusės stabdžiai, kad priekaba būtų stabilizuota.
Traukos kontrolės sistema užtikrina geresnį sukibimą važiuojant net ir žvyrkeliu bei apsaugo nuo ratų praslydimo. „Movano“ salone įrengtas naujas išgaubtas ir itin didelis veidrodis ant skydelio nuo saulės keleivio pusėje, kuris pagerina visų pusių matomumą. Šį veidrodį kilstelėjus į tam tikrą poziciją, panaikinama nematoma zona dešinėje ir vairuotojas galės išvengti pavojingų situacijų.
„Movano“ vairuotojai galės mėgautis komfortišku salonu, nes čia standartiškai įrengiama CD 16 BT USB informacijos ir pramogų sistema su „Bluetooth“, dviguba USB jungtimi ir CD 16 BT USB DAB su skaitmenine radijo transliavimo sistema (Digital Audio Broadcast). „Opel Movano“ su naujais varikliais, saugos įranga ir informacijos – pramogų sistemos funkcijomis Vokietijos rinkoje pasirodys šios vasaros antroje pusėje.