„Opel“ dizaino vadovas: „Naujos kartos „Corsa“ bus didelis žingsnis į priekį“

Markas Adamsas yra žmogus, atsakingas už „Opel“ markės automobilių dizainą. Jo teigimu, naujos kartos „Corsa“ bus didelis žingsnis į priekį visai kompanijai.
Užmaskuota atnaujinta „Opel Corsa“
Užmaskuota atnaujinta „Opel Corsa“ / „Opel“ nuotr.

Specialistas atskleidė, kad naujos kartos „Corsa“ pasirodymas – jau ne už kalnų. Dizaino vadovas pridūrė, kad šie automobiliai bus labai konkurencingi savo klasėje. „Naujasis automobilis pasirodys ne už ilgo. Naujos technologijos, patobulinta išvaizda ir mechaniniai mazgai leis mums su trenksmu grįžti į savo segmentą“, – sakė jis.

Variklių gamą turėtų sudaryti nuo 1,0 iki 1,4 litro darbinio tūrio benzininiai motorai. Tikėtina, kad bus pasiūlytos ir dyzelinės versijos su 1,6 litro jėgainėmis.

Ponas Adamsas taip pat pridūrė, kad naujos kartos „Astra“ taip pat bus visokeriopai geresnis automobilis už savo pirmtaką. „Naujoji „Astra“ bus tobulesnė tiek iš techninės, tiek iš dizaino perspektyvos. Tai bus dinamiškas ir sportiškas automobilis – toks, kokio ieško šio segmento mašinų mėgėjai.“

„Opel“ dizaino vadovas akcentavo, kad naujos kartos automobiliai padės kilstelti šios markės mašinų kokybės kartelę.

Gamintojas šiuo metu intensyviai dirba prie „Opel Corsa“ atnaujinimo, todėl kai kurie prototipai buvo pastebėti Niurburgringo žiede.

Nors ir oficialios informacijos apie penktosios kartos „Corsa“ debiutą dar nėra, tikėtina, kad serijiniai modeliai debiutuos 2015-aisiais. Žinoma, kad hečbekai bus gaminami ant „General Motors“ kurto pagrindo, kurį sėkmingai naudoja „Opel Mokka“.

VIDEO: „Opel Corsa“ bandymai Niurburgringe

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis