„Opel“ į Paryžių atsiveža keturias naujienas

„Opel” tarptautinėje automobilių parodoje Paryžiuje, spalio 4-19 d., pristatys nemažiau kaip keturias premjeras. Nauja „Corsa”, stilingas ir sportiškas „ADAM S”, „Mokka” su nauju 1,6 l CDTI, 100 kW/136 AG varikliu ir „Insignia” bei „Zafira Tourer” modeliai su nauju 2,0 l turbodyzeliu, publikai bus pristatyti pirmą kartą.
„Opel Mokka“
„Opel Mokka“ / „Opel“ nuotr.

„Keturios premjeros reprezentuos mūsų modelių ir variklių besitęsiančią pasiūlos kampaniją,” – sako dr. Karlas-Thomas Neumannas, „Opel Group“ generalinis direktorius. „Nauji „Corsa” ir „ADAM S” yra patrauklūs modeliai mūsų automobilių asortimente, o modernūs varikliai lenkia esamų rinkoje dyzelinių variklių technologijas.“

Naujas geriausiai parduodamas modelis „Opel Corsa” su moderniomis vairuotojo pagalbinėmis sistemomis

Naujas „Corsa” turės visai naują interjerą, pasižymintį erdvumu ir aukšta kokybe bei geriausiai įrenginius susiejančią informacijos ir pramogų sistemą „IntelliLink” bei vairuotojo pagalbines sistemas. Antros kartos „Opel Eye” priekinė kamera su kelio ženklų atpažinimo, išvažiavimo iš eismo juostos, ilgųjų šviesų įjungimo/išjungimo asistento, saugaus priekinio atstumo įspėjimo ir galimo priekinio susidūrimo įspėjimo funkcijomis, dar labiau didina važiavimo saugumą.

Naujas, efektyvus 1,0 l trijų cilindrų variklis su turbina, mažos trinties pavarų dėžė, nauja važiuoklė ir optimizuota vairo sistema, užtikrina klasėje geriausias komforto ir tikslumo savybes.  Kompaktiškas 1,0 l „ECOTEC“ aliuminio variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema, žinoma, jau dabar atitinka įsigalėsiančius „Euro 6“ taršos standartus.  Jį galima rinktis 66 kW/90 AG ar 85 kW/115 AG. Abu variantai išvysto 170 Nm sukimo momentą jau esant 1800 aps./min.

„Opel“ nuotr./„Opel Corsa“
„Opel“ nuotr./„Opel Corsa“

Dizaineriai dinamišką „Corsa” siluetą derino su besidriekiančiomis skulptūriškomis linijomis ir aiškiomis detalėmis, charakterizuojančiomis „Opel” dizaino filosofiją. Puikią komplektaciją gavusi „Corsa“ ir toliau tęs 32 metų sėkmės istoriją konkurencingame mažų automobilių segmente. Nauja „Corsa“ nuo gamyklos linijos Eisenache ir Saragose nuriedės šių metų pabaigoje.

Madingas ir sportiškas „Opel ADAM S”

Glotnių formų dizainas, galingas variklis ir daugybė individualių pasirinkimo galimybių charakterizuoja naujausią „ADAM“ – tai sportinis „ADAM S“. Vairuotojai, kurie mėgsta sportišką važiavimą, po variklio dangčiu ras 1,4 l ECOTEC, 110 kW/150 AG variklį su turbina. Šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė dera su  šiuo nauju turbininiu varikliu, išsiskiriančiu savo našumu, sukimo momento kreive bei puikiai tinkančiam sportiškam važiavimo stiliui vingiuotais keliais. „ADAM S“ nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 8,5 s. Su šiuo varikliu „ADAM S“ išvysto 200 km/h.

Sportiško važiavimo savybes sustiprina specialiai „ADAM S“ sureguliuota efektyvi važiuoklė bei vairo sistema. Mažasis „raketa“ pramintas automobilis puikiai valdomas ir kritinėmis situacijomis – dideli OPC S stabdžių diskai, pritaikomi prie įvairių ratų dydžių, užtikrina geras stabdymo savybes. „ADAM S“ sportiška kilmė akivaizdi – jam dizaineriai pasiūlė glotnesnes, tiek išorės, tiek vidaus stiliaus formas. „ADAM S“ turi ir „Opel“ modernią „IntelliLink” informacijos ir pramogų sistemą leidžiančia prijungti įrenginius ir naudotis įvairiomis programomis. Ši sistema dera su naujausiais išmaniaisiais telefonais su „ANDROID“ ir „Apple iOS“ operacinėmis sistemomis, todėl „ADAM“ vairuotojas visuomet galės saugiai ir patogiai prijungti savo telefoną.

„ADAM S“ bus galima užsisakyti jau lapkritį, o prekybos salonuose jis pasirodys 2015 m. pradžioje.

„Opel“ nuotr./„Opel Adam S“
„Opel“ nuotr./„Opel Adam S“

Klasėje pirmaujantys atnaujinimai: 1,6 l CDTI „Mokka“

Nuo 2015 m. pradžios „Mokka” visureigį bus galima rinktis su visai nauju „Opel” 1,6 l, 100 kW/136 AG turbodyzeliniu varikliu. Pramintas „šnabždančiu”, kompaktiškas keturių cilindrų agregatas „Mokka“ modelyje pakeis dabartinį 1,7 l dyzelį. Naujas variklis yra galingesnis 6 AG ir išvysto 20 Nm didesnį sukimo momentą, nors yra mažesnio darbinio tūrio, be to sunaudoja mažiau degalų.

Energingas 1,6 l CDTI agregatas yra „Opel“ naujų dyzelinių variklių iš aliuminio šeimos narys. 100 kW/136 AG versijoje, 85 AG tenka vienam variklio darbiniam tūriui – tai puikus rezultatas šioje klasėje. Maksimalus pasiekiamas greitis daugiau nei 190 km/h. Šis naujas variklis ne tik tyliai dirba, jis yra ir ekonomiškas, ir draugiškas gamtai: su tiksliai veikiančia šešių laipsnių mechanine transmisija bei standartiškai montuojama „Start/Stop“ įranga, 1,6 l CDTI „Mokka“ sunaudoja vos 4,1 l/100 km važiuojant mišriu ciklu, o anglies dvideginio tarša neviršija 109 g/km. Palyginti su 1,7 l versija, tai yra 0,5l/100 km mažiau degalų ir 11 g/km mažiau CO2.

Naujas dyzelinis variklis atitinka vis griežtėjančius „Euro 6“ taršos standartus. Prie švaraus veikimo prisideda ir kintamos geometrijos turbina (VTG, „variable turbine geometry”) bei aukšto slėgio „common rail“ degalų įpurškimo sistema. Modernaus CAE (kompiuterinio projektavimo ir inžinerijos) modeliavimo bei daugybės optimizavimo procesų dėka, inžinieriams pavyko patobulinti variklio darbą, sumažinti triukšmą ir vibraciją.

Gamintojo nuotr./„Opel Mokka“
Gamintojo nuotr./„Opel Mokka“

Kuo daugiau galios iš kiekvieno degalų lašo: naujas 2,0 l CDTI variklis su „Insignia“ ir „Zafira Tourer“ modeliais

Nuo 2015 m. „Opel” pristato naujos kartos 2,0 l turbodyzelinį variklį ir pasižymi šioje reikšmingoje variklių klasėje. 125 kW/170 AG variklis, kuris išvysto 400 Nm sukimo momentą, pakeis dabartinį  120 kW/ 163 AG dyzelį „Insignia” modelyje ir 121 kW/165 AG variklį, kuris išvysto maksimalų 380 Nm sukimo momentą, „Zafira Tourer“ modelyje.

Itin efektyvus, „Euro 6“ taršos standartus atitinkantis variklis bus 4 proc. galingesnis, o sukimo momentas didesnis net 14 proc., tačiau degalų sąnaudos ir  tarša mažesni.

Dar kita svarbi charakteristika – variklis dirba itin tyliai ir sklandžiai, o tam įtakos turėjo „Opel“ inžinierių pritaikyti sprendimai, siekiant sumažinti variklio triukšmingumą, vibraciją ir darbo šiurkštumą (NVH, angl., noise, vibration, harshness). Naujos kartos aliuminio lydinio variklio galvutė ir jos dizainas su atskirtu plastikiniu galvutės dangteliu turi izoliuotus sujungimus ir sandarinimo tarpinę – tai leidžia sumažinti triukšmą.

„Opel“ nuotr./Gamtinėmis dujomis varomas „Opel Zafira Tourer“
„Opel“ nuotr./ „Opel Zafira Tourer“

Naujas 2,0 l CDTI dirba taip pat švariai kaip ir benzininis, nes naudojama „Opel” selektyvinio katalitinio redukavimo (SCR) „BlueInjection“ sistema. „BlueInjection” pašalina kenksmingus azoto oksidus išmetimo dujose. Maži kiekiai specialaus redukcinio tirpalo „AdBlue®” yra įpurškiama į kenksmingų dujų srautą SRC sistemos katalizatoriuje, be to naudojamas dyzelino kietųjų dalelių filtras (DPF).  Toks tirpalas virsta amoniaku (NH3) ir yra absorbuojamas SRC katalizatoriaus.  Azoto oksidas (NOx) esantis išmetamosiose dujose išskaidomas į sveikatai nepavojingą azotą ir vandens garus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis