Pirmosios kartos „Opel Mokka“ orientuotas į vairuotojus, kuriems svarbi aukštesnė sėdėjimo pozicija, iš kurios būtų patogiau orientuotis bei stebėti eismą.
Šis krosoveris pagamintas naudojant populiaraus B segmento atstovo, „Opel Corsa“ modelio platformą, todėl reikėtų susitaikyti su mintimi, jog užmiestyje gali atsiskleisti vidutiniškos garso izoliacijos požymiai. Taip pat, būtų naivu tikėtis, kad 1,2 – 1,3 tonos sveriantis automobilis su sąlyginai trumpa ratų baze (atstumu tarp ašių) bus komfortiškas. Iš tiesų „Mokka“ važiuoklė primena „Corsa“ važiavimo savybes, nors staigesniuose posūkiuose dėl aukštesnio svorio centro automobilis daugiau svyruoja į šonus.
Šio nedidelio miesto krosoverio salonas vairuotojus gali nustebinti itin patogiomis sėdynėmis, kurios net ir po kelių šimtų kilometrų kelionės nevers vairuotojo ieškoti, kaip pailsinti nugaros raumenis. O plačiai atsiveriančios priekinės ir galinės durys nesudarys sunkumų bandant įstatyti vaiko kėdutę.
Ergonominiai sprendimai viduje nestebina. Kaip ir kitų „Opel“ markės automobilių, šio krosoverio salone dominuoja pigios medžiagos. Pagirti galima surinkimo kokybę. Detalės tarpusavyje surinktos tvirtai ir nebarška net važiuojant nelygiu kelio paviršiumi. Bent jau kol kas – laiko testas parodys, kokia ergonominė situacija lauks vairuotojų po kelių metų.
Nors ir salono erdvumu „Mokka“ nenusileidžia kai kuriems didesniems automobiliams, visgi pagal bagažinės talpumą šis „Opel“ krosoveris atsilieka nuo savo pagrindinių konkurentų. Kita vertus, būtų naivu tikėtis, kad iš B segmento hečbeko pagamintas aukštesnės prošvaisos modelis talpumu prilygs vidutinio dydžio universalui.
„Mokka“ variklių gama nėra plati, tačiau miesto ritmui geriausiai tinka nedidelio darbinio tūrio „Turbo“ benzininiai agregatai, kurie pasižymi stipriu sukimo momentu vidutinių sūkių diapazone. Tiesa, renkantis naudotą tokį automobilį reikėtų kruopščiai įvertinti labiausiai besidėvinčių mechaninių mazgų būklę.
Modeliai su visais varančiaisiais gali padėti įkopti į statesnę įkalnę žiemos metu, tačiau galinė ašis aktyvuojama tik prasisukus priekiniams ratams – tai nėra nuolatinė „4x4“ tipo pavara ir dažnai susiduriant su sunkiai pravažiuojama bekele reikėtų rinktis rimčiau tam paruoštą automobilį.
„Opel Mokka“ kainos, gamybos metų ir kokybės santykis paverčia šį modelį paklausiu tarp vairuotojų, kuriems variklio dinaminės savybės bei valdymo tikslumas nėra patys svarbiausi kriterijai, renkantis kitą automobilį.
Ne visi vairuotojai, kuriuos galimai domina naudoti „Opel Mokka“ žino, jog iš JAV atgabenti identiški krosoveriai pakrikštyti „Buick Encore“ vardu. Iš esmės tai – „Mokka“ brolis dvynys su kukliais kosmetiniais pokyčiais.