Nepaisant nedidelio 4,28 m ilgio, „Mokka” patogiai talpina 5 suaugusius keleivius. „Opel” šiame modelyje apjungė patrauklų dizainą, išmaniąsias technologijas ir funkcionalumą, kas bus prieinama daugeliui klientų. 1,6 l 85 kW/115 AG benzininė „Mokka“ versija Vokietijoje kainuos nuo 65 500 tūkst. litų be mokesčių.
„Naujajame, moderniame, kompaktiškame „Opel Mokka” modelyje galima rasti didelio visureigio privalumus,“ – sako Karlas-Friedrichas Stracke, „Opel” koncerno generalinis direktorius. – „Šis modelis praturtina „Opel” automobilių gamą bei tęsia sėkmingą pastarųjų kelių metų kompanijos darbą pristatant konkurencingus produktus. „Mokka” taip pat pagyvins naująjį mažųjų visureigių segmentą, kuriam pranašaujamas spartus augimas”.
Dinamiško vairavimo potyriai bei gyvenimo būdas
Funkcionalumas bei patogumas, aukšta sėdėsena bei polėkio prieskonis – tai savybės, kurios įkūnytos „Opel Mokka” modelyje. „Mokka“ pritaikytas ne tik miesto keliams, bet ir nedidelei bekelei. Be vien tik priekinių varančiųjų (FWD), šiame modelyje gali būti montuojama visų varančiųjų ratų sistema (AWD). Važiuojant asfaltuotais keliais ir esant geram sukibimui su keliu, „Moka“ varoma tik priekiniais ratais. Tai užtikrina mažesnes degalų sąnaudas.
Tačiau važiuojant slidžia kelio danga ar bekele, sukamasis momentas tarp priekinių ir galinių ratų pasiskirsto santykiu 50:50. Vairuotojui tokia sistema, kuri automatiškai prisitaiko prie kelio sąlygų, labai patogi, be to AWD papildomai sveria tik 65 kg, todėl degalų sąnaudų tai beveik nepadidina.
„Mokka“ važiuoklė užtikrina maksimalų valdymo efektyvumą net ir sudėtingomis važiavimo sąlygomis. „Opel“ inžinieriai patobulino ir priekinę „MacPherson“ pakabą. Jie įmontavo šoninės apkrovos kompensatorius, kad pagerintų amortizavimą visureigiui važiuojant neasfaltuotu keliu.
Platus variklių pasirinkimas
Visureigiams skirti keturi efektyvūs varikliai. Variantuose su mechanine transmisija montuojama ir degalus taupanti „Start/Stop” sistema. Variklių gamą sudaro trys benzininiai bei vienas dyzelinis agregatai: 1,6 l (85 kW/115 AG), išvystantis 155 Nm sukamąjį momentą, 1,4 l „Turbo” (103 kW/140 AG), išvystantis 200 Nm sukamąjį momentą ir vienas 1,7 l (96 kW/130 AG) turbodyzelis, kurio sukamasis momentas 300 Nm. Tiek 1,4 „Turbo”, tiek 1,7 CDTI gali būti komplektuojami su 6 laipsnių mechanine arba automatine pavarų dėže.
„Opel“ technologijos dabar ir visureigių segmente
„Mokka” modelis pristato pačias naujausias technologijas mažųjų visureigių segmente, kaip pavyzdžiui, vairuotojo pagalbinės sistemos („Driver Assistance Systems”) su „Opel Eye” priekinio bei galinio vaizdo kameromis. Vairuotojas gali naudotis tokiomis funkcijomis kaip išvažiavimo iš eismo juostos perspėjimas ("Lane Departure Warning") ar antros kartos eismo ženklų atpažinimo sistema („Traffic Sign Recognition“), kuri atpažįsta dar daugiau Europos kelių ženklų, stačiakampius kelių ženklus ir LED ekranus.
Vairuotojui statyti automobilį bus patogiau dėl papildomai užsakomos galinės kameros ir automobilio statymo sistemos atstumo daviklių, įtaisytų gale ir priekyje. Nėra kito tokio mažojo SUV, kuris pasiūlytų minėtas sistemas, didinančias saugumą bei vairavimo komfortą.
Į „Opel Mokka” yra montuojamos ergonomiškos sėdynės, sertifikuotos Vokietijos stuburo ligų gydytojų asociacijos (AGR – „Aktion Gesunder Rücken e.V.”). Keturiomis kryptimis reguliuojamos vairuotojo sėdynės visureigių segmente AGR asociacijos aprobuotos yra pirmą kartą. Naujai suprojektuotos ergonominės sėdynės turėjo atitikti dešimtį kriterijų, įskaitant keturiomis kryptimis reguliuojamą nugaros linkio atramą, kurios formos atitiktų natūralų nugaros kontūrą. Galinės „Moka“ sėdynės gali būti sulankstomos santykiu 60/40, taip suformuojant plokštumą kroviniui.
Krovinių gabenimas patogesnis dėl integruoto naujos kartos „Flex-Fix” dviračių laikiklio, kas aktualu aktyvaus gyvenimo būdo šalininkams. Toks gyvenimo būdas atsispindi ir naujo visureigio pavadinime, kurį įkvėpė maža, apvali prestižinės kavos „Arabika“ pupelė. „Mocha” kavos gėrimai yra rafinuoti ir populiarūs, turintys savitą charakterį bei daug energijos, kaip ir „Opel Mokka” – kompaktiškas, tačiau turintis daug charizmos.
Drąsus SUV dizainas su rafinuotu funkcionalumu
Kaip ir kiti „Opel” modeliai, taip ir „Mokka”, suderina skulptūrinį meniškumą bei vokišką preciziškumą, tokiu būdu randa naują nišą mažųjų SUV segmente. Drąsus „Opel Mokka” įvaizdis, derintas su griežtais, bet elegantiškais bruožais, išlaikytos sportiškos, atletiškos linijos. Šiuos bruožus pabrėžia išraiškingos priekinės variklio aušinimo grotelės, apsauginė galinio buferio ir ratų arkų danga bei „Opel” dizaino stiliaus briaunos, besitęsiančios automobilio šonu iki kėbulo galo.
Sportišką charakterį pabrėžia didesnė ratų prošvaisa, dėl ko ji puikiai tinkama važiuoti ir žvyrkeliu, platesnė, 1540 mm, ratų tarpvėžė bei 18 colių lengvo lydinio ratlankiai, kurie montuojami „Enjoy” ir „Cosmo” įrangos versijose. Tokio dydžio ratai dar labiau pabrėžia ryškią ir tvirtą „Mokka“ išvaizdą. Joks kitas visureigių gamintojas nesiūlo 18 colių ratlankių bazinėse versijose. 19 colių ratlankius klientais galės papildomai rinktis kiek vėliau.
„Mokka” interjeras taip pat atspindi „Opel” dizaino filosofiją – skulptūriškas meniškumas ir vokiška precizika. Skulptūriškos linijos driekiasi per prietaisų skydelį ir durelių paviršiumi. „Opel“ vertybės, tokios kaip universalumas ir patogus funkcionalumas, matomos šiame modelyje: įrengta dviguba dėtuvė prietaisų skydelyje, uždara dėtuvė konsolėje bei gilios daiktadėžės priekinėse ir galinėse duryse. „Mokka“ automobilyje kroviniams skirta 1372 litrų erdvė, yra 19 įvairiausių dėtuvių daiktams, kas yra aktualu keliaujant su šeima.
Dar daugiau išskirtinių saugos ir komforto technologijų
Bazinėse versijose yra montuojama saugumą didinanti įranga: elektroninė stabilumo (ESC), traukos kontrolės (TC) sistemos, taip pat pajudėjimo įkalnėn (HSA) bei važiavimo nuokalne pagalbos sistemos (HDC). Traukos kontrolės sistema elektroniškai veikia panašiai kaip ir riboto praslydimo diferencialas. Ji apsaugo „Mokka“ ratus nuo praslydimo, o AWD sistema su ja veikia dar efektyviau. HSA ir HDC sistemos didina vairavimo komfortą bei saugumą važiuojant į ar nuo kalno. HSA sistema sustabdo automobilį jam pradėjus riedėti nuo kalno atgal. HDC sistema veikai atvirkščiai ir yra naudinga kai automobilis rieda nuo itin stataus kalno į priekį. Vairuotojui numačius kokiu greičiu norima leistis nuo kalno, automatinė greičio kontrolė palaiko stabilų greitį ir nebereikia spausti stabdžio pedalo.
Prabangus ir rafinuotas „Mokka” modelis, pristato naujausias aukštos klasės technologijas mažųjų SUV segmente. Į „Mokka” montuojami „AFL+” žibintai, turintys jau trečios kartos „Bi-Xenon” apšvietimo sistemą, su užmiesčio, greitkelių, miesto, pėsčiųjų, nepalankių oro sąlygų, statinio bei dinaminio lenkimo, dienos ir ilgųjų šviesų žibintų su automatiniu įjungimu ar išjungimu (HBA) funkcijomis. Ilgųjų šviesų žibintai reguliuojasi automatiškai, todėl neakina priešais atvažiuojančių vairuotojų ar vairuotojų per galinio vaizdo veidrodėlį.
Dosnus bazinis rinkinys ir prabangūs apdailos pasirinkimai
Be bazinės „Essentia“ įrangos versijos, klientai gali rinktis prabangesnę „Enjoy“, kurioje yra daug modernios įrangos, pavyzdžiui 18 colių lengvojo lydinio ratlankiai, reguliuojamas oro kondicionierius, radijo imtuvas su CD grotuvu ir „Bluetooth“ jungtimi.
Rafinuota versija „Cosmo“, įrangos turi dar daugiau – tai automobilio statymo davikliai priekyje ir gale, dviguba oro kondicionavimo sistema, kombinuota odos ir audinio sėdynių apdaila. Chromuotos durų rankenos, bei dar keletas chromuotų detalių, tamsinti ratlankiai suteikia automobiliui dar daugiau prabangos.
„Opel Mokka” prekyba prasidės 2012 metų pabaigoje.