„Opel Movano” laimėjo ekologiško komercinio automobilio titulą „Green Van 2015”

Nedidelės degalų sąnaudos, kurias taupyti padeda „BiTurbo” technologija, didelė talpa ir pakrovimo galimybės – tai savybės, kurios lėmė komisijos narių iš transporto bei logistikos žurnalų „VerkehrsRundschau” ir „Trucker” sprendimą skirti apdovanojimą būtent „Movano”.
„Green Van 2015“ apdovanojimas
„Green Van 2015“ apdovanojimas / „Opel“ nuotr.

„Movano” stebina universalumu ir transportavimo galimybėmis atliekant kasdienius darbus. Praėjusiais metais mes į furgoną pradėjome montuoji dyzelinius variklius su itin modernia „BiTurbo“ technologija, leidžiančia taupyti degalus. Taupant degalus, saugoma ir gamta, be to už degalus reikia mokėti mažiau – tai dalykai, kurie lėmė rinkimų rezultatus,“ – džiugiai kalbėjo Steffenas Raschigas, „Opel/Vauxhall“ komercinių automobilių departamento vadovas, priėmęs apdovanojimą transporto vadovų susitikime, Bonoje. 

„Opel Movano” buvo vienintelis pretendentas mažų komercinių automobilių segmente surinkusių  6000 aplinkos taškų ir 170 taškų persvara paliko konkurentą antroje vietoje.  

Gamintojo nuotr./„Opel Movano“
Gamintojo nuotr./„Opel Movano“

Pergalė užtikrinta: „VerkehrsRundschau” ir „Trucker” žurnalų atstovų bandymu metu, 2,2 l 120 kw/163 AG „BiTurbo“ CDTI variklis sunaudojo tik 8,5 l/100 km degalų, o tarša siekė 268 g/km. Reikšmės yra apskaičiuojamos vertinant faktinę anglies dvideginio emisiją įskaitant degalų gamybos poveikį („nuo šaltinio iki rato“, angl., Well-to-Wheel).

„Start/Stop” sistema, kuri montuojama į bazines versijas, taip pat prisideda prie aplinkai draugiško važiavimo. Be to „Movano” gali pasigirti net 13 kub.m.  krovinių talpa, mažu svoriu, o keliamoji galia siekia 1,2 t. Tokių savybių derinys leido „Opel Movano” laimėti aukso medalį aplinkos tausojimo kategorijoje. 

„Opel“ nuotr./„Green Van 2015“ apdovanojimas
„Opel“ nuotr./„Green Van 2015“ apdovanojimas

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis