„Movano” stebina universalumu ir transportavimo galimybėmis atliekant kasdienius darbus. Praėjusiais metais mes į furgoną pradėjome montuoji dyzelinius variklius su itin modernia „BiTurbo“ technologija, leidžiančia taupyti degalus. Taupant degalus, saugoma ir gamta, be to už degalus reikia mokėti mažiau – tai dalykai, kurie lėmė rinkimų rezultatus,“ – džiugiai kalbėjo Steffenas Raschigas, „Opel/Vauxhall“ komercinių automobilių departamento vadovas, priėmęs apdovanojimą transporto vadovų susitikime, Bonoje.
„Opel Movano” buvo vienintelis pretendentas mažų komercinių automobilių segmente surinkusių 6000 aplinkos taškų ir 170 taškų persvara paliko konkurentą antroje vietoje.
Pergalė užtikrinta: „VerkehrsRundschau” ir „Trucker” žurnalų atstovų bandymu metu, 2,2 l 120 kw/163 AG „BiTurbo“ CDTI variklis sunaudojo tik 8,5 l/100 km degalų, o tarša siekė 268 g/km. Reikšmės yra apskaičiuojamos vertinant faktinę anglies dvideginio emisiją įskaitant degalų gamybos poveikį („nuo šaltinio iki rato“, angl., Well-to-Wheel).
„Start/Stop” sistema, kuri montuojama į bazines versijas, taip pat prisideda prie aplinkai draugiško važiavimo. Be to „Movano” gali pasigirti net 13 kub.m. krovinių talpa, mažu svoriu, o keliamoji galia siekia 1,2 t. Tokių savybių derinys leido „Opel Movano” laimėti aukso medalį aplinkos tausojimo kategorijoje.