2003 m. prasidėjus pirmos kartos „Opel Meriva” gamybai, šis modelis sukūrė mažų vienatūrių segmentą, kuris buvo prieinamas daugumai klientų. Antros kartos modelis 2010 m. kilstelėjo šiuos standartus dar aukščiau. Daugiau ergonomikos suteikė galinės „FlexDoors“ durys, atsidarančios priešinga kryptimi nei įprasta, t.y. atgal, todėl į vidų patekti tapo patogiau, „FlexSpace“ galinių sėdynių sistema, ergonomiškos priekinės sėdynės, daug daiktadėžių ir daiktų laikymo sprendimų bei „Opel“ unikali „FlexFix“ integruota dviračių laikiklių sistema.
Šios funkcijos, kaip ir aukštesnė sėdėjimo pozicija, buvo įvertintos nepriklausomų sveikatos ekspertų ir leido „Meriva” gauti pripažinimą automobilių ergonomikoje. Tai buvo šio modelio raktas į sėkmę.
Nauja „Meriva” turi maksimalų 5 žvaigždučių „Euro NCAP” saugumo įvertinimą. Be to, Vokietijos techninės apžiūros asociacijos 2014 m. ataskaitoje skelbiama, jog „Meriva“ turi mažiausiai defektų. Per metus Vokietijos techninės apžiūros asociacija peržiūrėjo ir įvertino apie 8 mln. eksploatuojamų automobilių. 2 – 3 metų kategorijoje, visos tikrintos antros kartos „Meriva“ išsiskyrė kokybe iš visų kitų Vokietijoje patikrintų lengvųjų automobilių, tokių kaip „Mazda“, „Toyota“, „Porsche“, „BMW“ ir „Audi“. „Opel Meriva” buvo įteiktas Vokietijos techninių apžiūrų asociacijos auksinis sertifikatas.
Ne tik techninės priežiūros specialistai giria „Meriva“, šiuo modeliu patenkinti ir vairuotojai. „J.D. Power“ atliktame tyrime – „Aukščiausias klientų pasitenkinimo lygis kompaktiškų vienatūrių segmente“ (VOSS indeksas), „Meriva“ nugalėjo visus konkurentus ir surinkusi 80,6 proc. laimėjo pirmąją vietą. Toks įvertinimas modeliui labai svarbus, nes rinkos tyrimų institutas „J.D. Power” vertino 2 metų senumo automobilius, taip pat kaip ir techninių apžiūrų asociacija.
Naujoje „Meriva“ bus montuojami naujos kartos benzininiai, LPG ir dyzeliniai varikliai, kurie jau dabar atitinka „Euro 6“ taršos standartus, įsigaliosiančius 2015 m. spalį.