Pardavimai Europoje išaugo dvigubai ir tai vyko sparčiau nei per vienerius metus nuo „Mokka” pasirodymo rinkoje, o 2013 m. balandį jau sudarė 100 tūkst. Šiuo metu šis modelis užima 11,3 proc.
Europos rinkos ir yra trečiasis pagal pardavimų apimtis mažo dydžio visureigis Europoje. Šiaurės Europoje „Mokka“ tapo lyderiu Skandinavijos šalyse. Suomijoje ir Norvegijoje šis modelis aiškiai pirmauja savo segmente ir atitinkamai užima 24 bei 21 proc. šios rinkos, o Jungtinėje Karalystėje – 17 proc. Vokietijoje „Mokka“ visureigių segmente užima pirmąsias pozicijas, tai yra 12 proc. rinkos dalies, o pasak Vokietijos motorinių transporto priemonių tarnybos, pirmuosius 2014 m. mėnesius šiame segmente tapo lyderiu.
„Opel Mokka” dar kartą įrodė savo stiprumą ir sugebėjimą pritraukti klientus iššūkių pilnoje rinkoje.
„Džiaugiamės, jog mūsų mažo dydžio visureigis – čempionas, tapo lyderiu šių automobilių segmente, stiprina „Opel“ ženklą bei leidžia iškovoti nugalėtojo pozicijas“, – sako Peteris Christianas Kiuspertas, GM valdybos narys, pardavimų ir techninės priežiūros Europoje vice prezidentas.
Aukščiausio lygio funkcijos prieinamos daugumai klientų
„Opel” populiarusis visureigis jau yra gavęs nemažai apdovanojimų, o Vokietijos žurnalas „AutoBild“ išrinko „Mokka“ keturiais ratais varomu metų automobiliu. „Mokka“ atneša naujovių į mažų visureigių segmentą, kurios buvo būdingos tik aukštesnės klasės automobiliams.
Tai prisitaikanti priekinių žibintų sistema AFL+, ergonominės sėdynės, patvirtintos gydytojų (sveikų nugarų asociacijos specialistų), antros kartos „FlexFix“ dviračių laikiklis, visa tai „Mokka“ pristatė visureigių segmente.
4,28 m ilgio automobilis pasižymi erdvumu, aukštesne sėdėjimo pozicija 5 keleiviams ir patogumu juo važiuoti kasdien. Sportiškas interjeras ir išorės dizainas paverčia jį idealiu automobiliu savaitgalio išvykoms.
Be to, aukščiausios klasės technologijos, tokios kaip elektroninė stabilumo programa „ESPPlus” su pagalbinėmis važiavimo įkalne ar nuokalne funkcijomis, antros kartos „Opel Eye“ priekinė kamera su priekinio susidūrimo, išvažiavimo iš eismo juostos ir eismo ženklų atpažinimo funkcijomis, užtikrina geriausias vairavimo sąlygas ir saugą.
„Mokka“ galima rinktis su priekinių ratų ar visų keturių varomų ratų sistema. Visų varomų ratų sistema nustato kuomet reikalinga didesnė trauka ir paskirsto varomąją jėgą visiems ratams.
Priekiniais varomais ratais versija su 1,6 litro darbo tūrio, 85 kW/115 AG benzininiu varikliu, „Start/Stop” įranga ir 5 laipsnių mechanine pavarų dėže kainuoja apie 55 tūkstančius litų.