Pasak Neumanno, „Opel“ pradeda dirbti prie naujojo kompanijos stiprinimo projekto, pavadinto „Drive 2022“ pavadinimu. Numatoma daugybė permainų finansų srityje, restruktūrizacija, tuo tarpu nauji automobiliai su naujos kartos motorais turėtų smarkiai padidinti pelną jau iki šio dešimtmečio vidurio.
Pats kompanijos vadovas, išbandęs visus „Opel“ automobilius tvirtina, kad problema yra ne mašinose. „Žmonės jų neperka dėl tam tikrų dalykų, kurie sumenkino markės įvaizdį. Negana to, kompanija nesiėmė jokių veiksmų, kad įvaizdis ir vėl būtų sustiprintas“, – teigia jis.
„Opel“ gelbėjimo programos „Drive 2022“ tvarkaraštyje yra net 23 nauji automobiliai bei 9 visiškai nauji varikliai.
Karlo-Thomaso teigimu, „Opel“ yra pakankamai pajėgi ne tik, kad kurtų geriausius automobilius savo segmentuose, bet ir sukurtų juos (naujus segmentus). „Neseniai pristatytas „Cascada“ tai puikiai įrodo – turime judėti šiuo keliu“, – tvirtina jis.
Kompanijos vadovas pridūrė, kad pasiekus tokius rezultatus, kokiais jie mėgavosi prieš 10-15 metų, būtų galima šiek tiek atsipalaiduoti – nereikėtų jaudintis dėl ateities net ir esant sunkmečiui.
Neumannas pabrėžia, kad du iš svarbiausių prioritetų yra gamybos kaštų mažinimas bei „Opel“ įvaizdžio gerinimas – automobiliai vairuotojus turi priversti didžiuotis šia marke.