Vertinant transporto priemones, rezultatus lemia eksploatacijos rodikliai (degalų sąnaudos, anglies dvideginio tarša, sukeliamas triukšmas) ir paties automobilio gamyba. „Opel“ vienatūris savo klasėje laimi dėl mažos anglies dvideginio taršos ir ekonomiško suslėgtų gamtinių dujų „16 CNG Turbo ecoFLEX“ variklio. Važiuojant dujomis, inovatyvus „Opel“ keturių cilindrų turbo variklis pasižymi maža tarša.
110 kW, 150 AG „Opel ZafiraTourer 1,6 CNG Turbo ecoFLEX” modelis 100 km sunaudoja tik 4,7 kg dujų važiuojant mišriu ciklu, o anglies dvideginio tarša neviršija 129 g/km. Nedidelės dujų sąnaudos ir 25 kg talpos dujų bakas leis įveikti 530 km važiuojant tik suslėgtomis gamtinėmis dujomis.
„Opel“ yra pripažintas alternatyviosios varomosios energijos koncepcijos pradininku. Daugiau nei prieš dešimtį metų, 2001-siais, automobilių gamintojas pristatė pirmąjį suslėgtomis dujomis varomą modelį su inovatyvia monovalentplus technologija. „Opel CNG ecoFlex“ varikliai pritaikyti važiuoti dujomis, biodujomis, jų abiejų derinio ar benzinu.
Suslėgtų gamtinių dujų ir biodujų litras kainuoja mažiau nei benzino ar dyzelino, o atsižvelgiant į nuvažiuotą atstumą, pigiau nei suskystintos naftos dujos. Tai didelė priežastis rinktis būtent šiuos natūralius degalus. Vokietijoje iki 2018 m. suslėgtoms gamtinėms dujoms taikomos mokesčių lengvatos.