Ženevos automobilių parodoje „Opel“ pristatė naujos kartos „Insignia“ hečbeką bei universalą, kuriam kliuvo kur kas mažiau dėmesio, nei vertėtų. Mat pagrindinė vokiečių koncerno naujiena buvo ta, kad jis prisijungia prie „Peugeot“ ir „Citroen“ markes valdančio PSA koncerno.
Bet „Insignia“ verta dėmesio visų pirma dėl išvaizdos. Dailus kėbulas demonstruoja ne tik dizainerių, bet ir inžinierių darbo vaisius – jo aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas Cd yra vos 0,26. Nauja „Opel“ platforma taip pat gerokai sumažino „Insignia“ svorį – šis yra iki 200 kg mažesnis nei ankstesnės kartos modelio.
Koncernas kol kas šykšti informacijos apie „Insignia“ techninius duomenis – nėra žinoma nei kokios į jį bus montuojamos jėgainės, nei pavarų dėžės. „Opel“ atstovai tik papasakojo, jog galingiausias „Insignia“, kol nepasirodys sportiška OPC versija, turės 2,0 l benzininį variklį ir išvystys 247 AG.