Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Opel“ Ženevoje parodė naują „Insignia“

Dabar – geras metas pirkti „Opel Insignia“. Šviežiai pristatytas naujasis gamintojo sedanas reiškia, kad dabartinis modelis parduodamas su geromis nuolaidomis. Tačiau kad ir kokia bebūtų gera senojo „Insignia“ kaina, pamačius naująjį, dėl senstelėjusio modelio pirkimo galima ir apsigalvoti.
Naujojo „Opel Insignia“ debiutas – 2017-ųjų Ženevos parodoje
Naujojo „Opel Insignia“ debiutas – 2017-ųjų Ženevos parodoje / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Ženevos automobilių parodoje „Opel“ pristatė naujos kartos „Insignia“ hečbeką bei universalą, kuriam kliuvo kur kas mažiau dėmesio, nei vertėtų. Mat pagrindinė vokiečių koncerno naujiena buvo ta, kad jis prisijungia prie „Peugeot“ ir „Citroen“ markes valdančio PSA koncerno.

Bet „Insignia“ verta dėmesio visų pirma dėl išvaizdos. Dailus kėbulas demonstruoja ne tik dizainerių, bet ir inžinierių darbo vaisius – jo aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas Cd yra vos 0,26. Nauja „Opel“ platforma taip pat gerokai sumažino „Insignia“ svorį – šis yra iki 200 kg mažesnis nei ankstesnės kartos modelio.

Koncernas kol kas šykšti informacijos apie „Insignia“ techninius duomenis – nėra žinoma nei kokios į jį bus montuojamos jėgainės, nei pavarų dėžės. „Opel“ atstovai tik papasakojo, jog galingiausias „Insignia“, kol nepasirodys sportiška OPC versija, turės 2,0 l benzininį variklį ir išvystys 247 AG.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai
Reklama
Namuose drėgna, kaupiasi kondensatas ant langų. Kaip apsaugoti savo namus nuo pelėsio?
Reklama
Advento kalendoriai – nuo paprastos tradicijos iki prabangos segmento