Originali idėja: istorinių automobilių gerbėjai pradeda akciją „Izoliuokis garaže“

Ne veltui yra sakoma, kad istorinės technikos gerbėjų namai – garažas. Tokiu būdu garažas tai ta vieta, kur taip pat reikia laikytis saviizoliacijos, rašoma asociacijos „Retromobile“ pranešime.
„Izoliuokis garaže“
„Izoliuokis garaže“

Nepažeisdami įstatyminių reikalavimų, laikydamiesi griežtų izoliacijos reikalavimų, istorinės technikos gerbėjai sėdi... garažuose. Ir ateities planus kuria atsiremdami į praeitį.

Kaip pastebi asociacijos „Retromobile“ vadovas Ramūnas Kardelis, Lietuvos istorinės technikos gerbėjų gretos gausėja ne metais, o dienomis. Vis gausesnė ir gausesnė visuomenės dalis domisi technikos istorija, savo tėvų bei senelių techniniu palikimu. Visuomenei žvelgiant į ateities perspektyvas, nemaža dalis atsigręžia į savo praeitį ir joje pastebi unikalias savo istorijos akimirkas. O šios akimirkos žavingos, nes tai mūsų vaikaičiai, vaikai, ir mes patys vaikystėje. Kaip tai įmanoma pamiršti? Žinoma ne.

Nufotografuokite istorinį automobilį

Asociacija „Retromobile“ net ir šiuo sudėtingu ne tik šaliai, bet visam pasauliui laikotarpiu, siekdama skatinti meilę bei pagarbą istorinei technikai paskelbė projektus „Užvesk oldtimer“ bei „Nufotografuok oldtimer“. Projektų esmė – skatinti, kad istorinės technikos gerbėjai ir toliau restauruotų istorinę techniką. O berestauruodami ją, įamžintų darbų eigą bei ją skleistų visuomenei.

Prieš Velykų šventes paskelbtas projektas įgauna pagreitį ir vis daugiau istorinės technikos entuziastų atsiliepia į asocijos „Retromobile“ socialinę akciją.

Projekto iniciatoriai neabejoja, jog pasibaigus karantino laikotarpiui greitu laiku mūsų keliuose išvysime naujai atgimusias ratuotas senienas, kurios džiugins aplinkinių akis bei sukels smagius prisiminimus, ir kurios beje bus atkurtos šiuo sudėtingu laikotarpiu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis