Pagaminti Japonijoje, susitinka Vilniuje: „Mazda“ ir „Mitsubishi“ įsikūrė naujoje erdvėje

Du šimtamečiai Japonijos automobilių prekės ženklai – „Mazda“ ir „Mitsubishi“ – šiandien švenčia įkurtuves naujame salone. Sostinės Ozo gatvėje (Ozo g. 10A) įsikūrę naujieji „Mazda“ ir „Mitsubishi“ namai kviečia japonišku santūrumu paženklinta, aiškiai suplanuota erdve, kurioje rikiuosis šie ypatingą aurą spinduliuojantys automobiliai, rašoma pranešime.
„Mazda“ ir „Mitsubishi“ salonas
„Mazda“ ir „Mitsubishi“ salonas / Gamintojų nuotr.

„Mitsubishi“ savo 100-mečio jubiliejų minėjo 2017-aisiais, „Mazda“ tokią pat apvalią sukaktį švenčia šiemet. Įkurtuvės naujame salone tiesiog atspindi tuos pokyčius, kuriuos šiandien išgyvena tiek Japonijos koncernai, tiek visa automobilių pramonė.

Kiekvienam gamintojui norisi būti arčiau savo klientų ir išgirsti jų išsakomus pageidavimus, todėl tikimės, kad klientams bus dar patogiau pas mus užsukti. „Mazda“ ir „Mitsubishi“ – gana skirtingi savo prigimtimi ir ideologija prekės ženklai, tačiau juos vienija preciziškas dėmesys kiekvienai detalei ir japoniška kokybė“, – pažymi „Inchcape“ marketingo vadovė Živilė Baltulionytė.

Naujasis salonas įrengtas pagal visus gamintojų kokybės reikalavimus bei dizaino standartus. Šviesi, moderni erdvė, kurios interjere vyrauja balta ir pilka spalvos, padeda atskleisti „Mazda“ filosofiją, kuria siekiama sukurti unikalią vairavimo patirtį pagal „Jinba-Ittai“ – žirgo ir raitelio vienovės – koncepciją.

Bendras naujojo „Mazda“ ir „Mitsubishi“ plotas, įskaitant ekspozicines sales, siekia 1700 kv. m. Lankytojų patogumui, čia pat teikiamos ir serviso, aprūpinto gamintojų reikalavimus atitinkančia įranga, paslaugos – nuo reguliarių aptarnavimų, kėbulo remonto, dažymo darbų, patikros, diagnostikos iki aksesuarų ir atsarginių dalių pardavimo.

Naujai įrengtame servise klientų automobilių patikros atliekamos, naudojant vaizdo įrašymo įrankį – klientai turi galimybę peržiūrėti vaizdo įrašą, gautą elektroniniu paštu ar trumpąja žinute, įvertinti ir patvirtinti pateiktus pasiūlymus. Per mėnesį naujajame salone bus galima aptarnauti iki 1000 automobilių.

„Inchcape“ yra vieninteliai oficialūs „Mazda“ ir „Mitsubishi“ atstovai Lietuvoje nuo 2003 m.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis