Viena įdomiausių šio „Pagani“ inovacijų – aktyvūs aerodinaminiai elementai, kiekvienoje situacijoje valdantys prispaudžiamąją jėgą. Visgi, šie keturi sparneliai – ne vienintelės detalės, kurios kelia asociacijų su oro srautu.
Po variklio gaubtu tūnantis 6,0 litrų V12 „Mercedes-Benz AMG“ variklis su dviem turbokompresoriais generuoja net 730 AG bei 1000 Nm. Iki 100 km/h „Huayra“ pagreitėja per kiek daugiau nei 3 sekundes, o maksimalus jo greitis siekia apie 370 km/h. Turbokompresorių keliamas garsas dar kartą primena, kodėl argentinietis Horacio Pagani nusprendė savo kūrinį pakrikštyti tokiu Inkų Imperijos vėjų dievo vardu.
Vyriausiasis „Pagani“ kompanijos automobilių bandytojas Davide‘as Testi kartu su „Speedhunters“ kolektyvu vienoje Italijos Emilijos Romanos regiono trasoje („Autodromo di Modena“) nusprendė parodyti, ką reiškia vairuoti šį superautomobilį.
Ir nenusiteikite, kad turbokompresoriai užgoš brutalaus AMG V12 variklio gausmą – šis automobilis yra išskirtinis garso prasme. Jokia kita serijinė mašina pagal skleidžiamą šniokštimą neprilygsta šiam Italijos kompanijos kūriniui. Galbūt koks itin egzotiškas „B-Engineering Edonis“ pagal dramos kiekį iš variklio skyriaus ir galėtų lygiuotis su „Huayra“, tačiau kitiems superautomobilių kategorijos žaidėjams belieka tik atiduoti pagarbą.