Palengvins karantiną geriau nei televizorius:„Audi“ ir „Mercedes“ pasirūpino ne tik jūsų vaikais

Daugelyje Europos šalių įvestas karantinas keičia mūsų gyvenimo būdą. Karantino metu patariama likti namuose, dirbti ir pramogauti nuotoliniu būdu.

Taip stabdomas COVID-19 plitimas. Didieji automobilių gamintojai, laikinai sumažinę gamybos sūkius, rado kūrybingą sprendimą nudžiuginti savo gerbėjus. Jis, beje, skirtas ne tik vaikams, bet ir suaugusiems.

Karantino metą galima išnaudoti kūrybiškai: skaityti knygas, sportuoti balkone, žaisti kompiuterinius žaidimus, spręsti galvosūkius, žiūrėti filmus, virtualiu būdu lankytis muziejuose.

„Audi“ ir „Mercedes“ siūlo dar vieną įdomų laisvalaikio leidimo būdą. Jiems padėjo dailininkas Andrew Mytro bei dizaino kompanija „Callum“, kurianti „Aston Martin“ eskizus.

Didieji automobilių gamintojai išleido ir internete paskelbė „Spalvinimo knygeles“ tikriems benzingalviams. Nemokamai. Jas galima atsisiųsti ir spalvinti kompiuteryje (nuorodos aukščiau). Arba atsispausdinti ir spalvinti, tiesiog pasidėjus ant rašomojo stalo. Galite tai daryti ir su vaikais, ir vieni patys.

VIDEO: 15min išbandė prabangų, galios nestokojantį „Mercedes-AMG GT 63“

Svarbiausia, nenuspalvinti visų trafaretų per vieną dieną. Nes po to bus liūdna. Parinkome jums pačius gražiausius variantus ir sudėjome į galerijas. Tad ruoškite pieštukus, flomasterius ar fotošopus, ir pirmyn.

Žemiau rasite „Mercedes“ spalvinimo trafaretų galeriją: nuo klasikinio „krokodilo“ iki modernių SUV ir AMG modelių.

Kitame puslapyje rasite „Audi“ spalvinimo trafaretų galeriją: nuo istorinių „Auto Union“ iki modernių „Audi R8“ bei visureigių Q7.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis