Prieš 15 metų „Bugatti Veyron“ 16.4 išvystė 400 km/val. greitį. Ši riba serijinės gamybos sportiniams automobiliams atrodė neperkopiama.
Tačiau dabar viskas atrodo kitaip. Prancūzijos prabangių sportinių automobilių gamintojas pranoko pats save.
Tiesa, automobilis patobulintas, jam sukurtas visiškai naujas variklis, leidžiantis 100 km/val. pasiekti per 2,5 sek. 200 km/val. – per 7,3 sek., o 300 km/val. – per 16,7 sekundės.
8 litrų darbinio tūrio W16 jėgainė išvysto 1001 AG. Varikliui padeda keturios turbinos. Maksimalus sukimo momentas – 1250 Nm. Beje, dviejų sankabų 7 laipsnių dvigubos sankabos DSG pavarų dėžė sukurta specialiai šiam modeliui.
Tačiau, kaip suprantate, važiuojant tokiu greičiu, didžiausiu iššūkiu tampa nebe variklio galia, o automobilio aerodinamika bei prispaudimo jėga.
Inžinieriai šį „Veyron“ sukonstravo taip, kad, pasiekus 220 km/val. greitį, transformuojasi jo galinis aptakas, automobilis tarsi pakeičia formą. Be to, patobulintas „Veyron“ yra dar žemesnis, o tai padeda jam peržengti 380 km/val. ribą.