Neskaitykite pasakų apie senuką vokietį, kuris prabangiu BMW automobiliu penkerius metus vairavo tik į bažnyčią. Geriau atsiverskite BRC internetinį puslapį arba mobile.de ir peržvelkite tikrą patikusio automobilio istoriją su neatsukta rida, nepagražintais pliusais ir nepaslėptais minusais.
Rinka mutavo į gerąją pusę
Kad ir kaip siautėtų pandemija, automobilis žmogui vis tiek bus reikalingas. Žinoma, būtų gerai negendantis, ekonomiškas ir dar gražus. Prašom – tik belieka išsiaiškinti, ką visi šie apibūdinimai reiškia jums.
UAB „Baltijos realizacijos centras“, automobilių rinkoje plačiai žinomas BRC vardu, pripažįsta, kad pandeminė situacija kiek pakeitė visiems bendrą automobilių tiekimo grandinę. Ne, ji tikrai nenutrūko. Tiesiog nuotoliniai procesai tapo daugiau būtinybe nei pasirinkimu.
Čia derėtų priminti, kad jau 25-erius metus be jokios pertraukos veikiantis BRC yra internetinės prekybos automobiliais platformos mobile.de oficialus atstovas, partneris. Nuotolinė prekyba šiai kompanijai – ne naujiena. Pirkėjų pasitikėjimas – taip pat, tačiau faktas – bendra pasaulio tvarka keitėsi visiems.
Prekybos automobiliais atstovai pastebi, kad pastaruoju metu klientai nuotoliniu būdu ryžtasi rinktis ne tik ekonominės klasės automobilius, bet ir labiau prabangos kriterijus atitinkančius. Ne išimtis ir elektromobiliai. Tai reiškia pasitikėjimą ilgamečiais rinkos dalyviais.
Net jei pirkėjus tokiam žingsniui paskatino virusas, juk geras pardavėjas turėjo būti tam pasirengęs: „Pandemija tiesiog paspartino tai, kas ir taip buvo neišvengiama. Technologijos leidžia klientui pateikti apie automobilį absoliučiai visą nepagražintą informaciją – nuotraukos, vaizdo įrašai, serviso smulkmenos, gedimų šalinimo kaštai, garantija“, – teigia BRC pardavimų vadovas Vaidas Sarapinas.
Išvada – net ir pandemijos apimtame pasaulyje poreikis automobiliui niekur nedingo, o su mobile.de paslauga pildosi klientų svajonės, net jei tai svajonė vairuoti „Teslą“. Patikėkite, jau yra ir tokių variantų.
Vieni pliusai!
Pabandykime įsivaizduoti, kokius nepatogumus gali patirti klientas, ieškantis automobilio internete arba jau minėtose svetainėse? Kone vienintelė problema – svajonių automobilio gali tekti palaukti kiek ilgėliau, nei nuvažiuoti į turgų.
Natūralu, kad šiek tiek laiko užtrunka, kol ratuota svajonė atkeliauja į Lietuvą iš Vokietijos. Be to, internete tikrai niekas nereikalaus rodyti galimybių pasą. Dar geriau – internetas suteikia visą šūsnį papildomų galimybių apžiūrėti tūkstančius patinkančių automobilių, rūšiuoti pasirinkimą pagal tam tikrus požymius. Svarbiausia – žinoti, ko nori ir ištyrinėti tikrą automobilio istoriją.
BRC nuotoliniu būdu suteikia visas naudotų automobilių pirkimo ir pardavimo paslaugas, bei su tuo susijusias gretutinius veiksmus: servisas, lizingas, draudimas. BRC Autocentre sukoncentruoti visi automobilio pardavimo ir įsigijimo reikalai po vienu stogu, tad klientai sutaupo labai daug laiko ir nervų.
Faktas – BRC Autocentras per daugelį metų išgrynino ir ištobulino naudoto automobilio pardavimo paslaugą iki aukštumų – pirkimas yra skaidrus ir patikimas, aiški rida, atsekama automobilio istorija.
Dar vienas įdomus akcentas – pastebima, kad paprastas ir tvarkingas naudotas automobilis Vokietijoje kainuoja net kiek brangiau nei Lietuvoje. Taip sudėliojo negailestinga laisva rinka. Ačiū jai. Beje, kliento pageidavimu suteikiama garantija variklio blokui ir pavarų dėžei, jei laiku atlikti techninius aptarnavimus BRC servise.
Atsargiai, svajonės pildosi
Taip istoriškai susiklostė, kad lietuviai iš Vokietijos tikisi naudotų, tačiau tikrai gerų automobilių. Faktas, kad vokiški naudoti automobiliai iš tiesų būna mažiau eksploatuoti, su aiškia ir tikra serviso bei eismo įvykių istorija.
Lietuvos rinkoje trejų metų amžiaus automobilis iš tiesų atrodo lyg naujas pagal savo galimybes, tačiau jis geru trečdaliu pigesnis už tą, kuris ką tik nuriedėjo nuo konvejerio. Verta pirkti, tik ar saugu?
Saugumas – dar vienas dalykas, kuris atvilioja klientus į BRC. Šio centro atstovai teigia, kad neabejotinai didžiulę dalį rizikos prisiima sau. Pirkėjas lieka saugiu iki pat galo. Net sumokamas užstatas yra tik garantas, kad pirkėjas yra rimtas – ne rizika prarasti pinigus.
Retai pasitaiko, tačiau, jei automobilis atvyksta į Lietuvą prastesnės būklės, nei buvo nurodoma nuotraukose ir aprašymuose, pirkėjas atgauna anksčiau įmokėtą užstatą. Dažniausiai viskas baigiasi kiek kitaip – laimingas klientas ir sėkmingi pardavėjai.
Pardavėjo tikslas yra surasti visus pirkėjo reikalavimus tenkinančią transporto priemonę. Gyvenimas per trumpas dalykams, kurie mūsų nedžiugina. Gal dėl to BRC taip atidžiai rūpinasi ne tik automobilio atgabenimu į Lietuvą ar pristatymu, registracija ir technine apžiūra, bet ir patikrina, ar vietoje sudėti pirmosios pagalbos vaistinėlė, avarinis ženklas, šviesą atspindinti liemenė, gesintuvas. Saugumas – svarbiausia!
Gali būti, kad prireiks pirkti automobilį išsimokėtinai. Taip pat ne bėda. „Gali būti, kad dėl įvairių priežasčių pirkėjui lizingo bendrovė neteikia paslaugų. Tuomet galima pasinaudoti išperkamosios nuomos paslauga. Beje, pastaruoju metu tai darosi gana populiaru. Skubančiame pasaulyje tai yra labai patogu. Pirkėjui dažnai patogu reguliariai mokėti įmoką už tvarkingą automobilį. Atėjus laikui, likutinę automobilio vertę jis panaudoja kito įsigijimui arba, grąžinęs automobilį, atgauna užstatą“, – paaiškina BRC specialistai.