Incidentas įvyko Smėlynės gatvėje. Keisdamas eismo juostą lengvojo automobilio „Peugeot“ vairuotojas nepastebėjo jam iš paskos, gretimoje eismo juostoje važiavusio motociklininko.
„Honda GoldWing“ motociklu važiavęs suomis trenkėsi į „Peugeot“ šoną ir krito ant žemės. Per avariją vyras nenukentėjo, tačiau incidentas gerokai pakoregavo suomių planus.
Paaiškėjo, kad suomiai dviem motociklais keliavo į Vengriją, kur savaitgalį ketino stebėti Formulės-1 etapą. Tačiau panašu, kad planus bent jau vienam iš suomių teks keisti, kadangi jo motociklas per avariją gerokai apgadintas.
„Peugeot“ vairuotojas sutiko su savo kalte, buvo blaivus. Taip pat blaivus buvo ir kelioninį motociklą vairavęs suomis.
Įvykio vietoje netrukus pasirodė baikerių klubo „Iron X“ liemenę dėvintis narys. Jis tvirtino, kad mieste greit pasklido kalbos, jog į avariją pakliuvo motociklas, tad baikeriai suskubo padėti savo kolegai. Pasak „Iron X“ atstovo, tokios yra baikerių taisyklės – baikeris baikeriui nepadėti negali.
Kadangi abu suomiai kalbėjo tik savo gimtąja kalba, tiek policijos pareigūnams, tiek „Iron X“ atstovui sunkiai sekėsi suprasti avariją patyrusį motociklininką. Tačiau netrukus buvo surastas suomiškai kalbantis baikeris, kuris telefonu padėjo susikalbėti su svečiais iš Skandinavijos.
Apdaužytą suomio motociklą „Iron X“ nariai nugabeno į savo buveinę – vadinamąjį „klubhauzą“.
Panevėžiečiai bandys užsakyti naują arba suremontuoti sudaužytą ratlankį bei linkusias šakes.
Tačiau neaišku, ar suomiai spės įveikti daugiau nei 1000 kilometrų atstumą ir išvysti Formulės-1 varžybas, mat 1989-aisiais metais pagamintam „Honda GoldWing“ motociklui gali tekti ilgai ieškoti atsarginių dalių.