Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Parengtas kelio „Via Baltica“ nuo Marijampolės iki Lenkijos projektinio pasiūlymo pristatymas

Visuomenė kviečiama susipažinti ir tuo pačiu teikti pasiūlymus parengtam kelio „Via Baltica“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos rekonstravimo projektui „Kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 85 iki 97,06 km rekonstravimas (IV ruožas)“, rašoma pranešime.
Avarija kelyje „Via Baltica“
Avarija kelyje „Via Baltica“ / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Vertinant šalyje susidariusią situaciją dėl COVID-19 viruso plitimo grėsmės, viešas susirinkimas bus organizuojamas elektroninėje „Microsoft Teams“ erdvėje tiesioginės garso ir vaizdo transliacijos būdu vasario 17 d. nuo 16.00 val. Prisijungimo prie tiesioginės transliacijos nuorodą rasite čia. Informacija apie planuojamą viešinti projektą šiuo metu skelbiama Kalvarijos savivaldybės interneto svetainėje.

Iki šiol jau įvyko trijų kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožų nuo 72,50 iki 79 km, nuo 56,83 iki 72,50 km bei nuo 79 iki 85 km vieši susirinkimai ir projektų pristatymai, kuriuos rengė Marijampolės ir Kalvarijos savivaldybės.

2019 metų pabaigoje, Vyriausybei patvirtinus minėto kelio „Via Baltica“ ruožo rekonstravimo specialųjį planą, pradėtos ir šiuo metu jau baigtos žemės paėmimo procedūros bei vykdomi projektavimo darbai. 2022 m., užbaigus visų 4 dalių projektavimą, planuojama skelbti viešuosius pirkimus darbams atlikti ir jiems įvykus pasirašyti rangos sutartis. Planuojama, kad kelio „Via Baltica“ ruožas nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos turėtų būti rekonstruotas iki 2024 m.

Pasak Kelių direkcijos vadovo Remigijaus Lipkevičiaus, rekonstravus kelio „Via Baltica“ ruožą nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos, jis atitiks tarptautinius infrastruktūros saugos ir eismo organizavimo standartus. Tai vienas intensyviausių eismo ruožų Lietuvoje. Vidutinis metinis paros eismo intensyvumas šiame 40 km ruože siekia iki 10 tūkst. automobilių per parą, iš jų iki 50 proc. sudaro krovininis transportas.

Numatyta, kad iki 2030 m. visas „Via Baltica“ kelias, einantis per Lietuvos teritoriją, bus rekonstruotas, kad atitiktų pagrindiniam tarptautinės reikšmės kelių tinklui (TEN-T) (angl. Trans European Network) keliamus eismo organizavimo ir saugos reikalavimus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai