Gyventojai bando atkreipti dėmesį, kad dėl to, jog prie Poilsio parko nebuvo įrengta automobilių statymo aikštelė, jo lankytojai stato automobilius kur pakliuvo – ir gyventojų kiemuose, ant žolynų, į krūmelius, į parką sustumia automobilius. Apsisukdamos mašinos ne kartą yra išvertusios žmonių tvoras. Kai kurie vairuotojai laksto dideliu greičiu, nors yra pažymėta kiemo zona ir čia galima važiuoti ne greičiau kaip 20 km per valandą, niekas į tai nereaguoja.
Automobiliais būna užstatyta visa gatvė, gyventojai negali privažiuoti prie savo namų ar išvažiuoti iš savo kiemų. Į kvartalą veda tik vienas įvažiavimo kelias. Jeigu nutiktų bėda, negalėtų privažiuoti nei greitoji, nei ugniagesių automobilis.
„Negalima leisti parkuotis gatvėje, jeigu joje negali prasilenkti du automobiliai, saugumo sumetimais. Padaryta mieste lankoma vieta, viskas gerai, bet reikėjo pagalvoti ir apie automobilių statymą. Dabar parkavimosi vietos yra gyvenamojoje zonoje, todėl gyventojai patiria diskomfortą. Problema nesprendžiama jau daug metų, nuo to momento, kai įsikūrė parkas ir ji tik aštrėja, nes atsirado daugiau automobilių. Kiek jau raštų yra prirašyta...“, – guodėsi Bomelio Vitės seniūnaitis Tomas Meškinis.
Negalima leisti parkuotis gatvėje, jeigu joje negali prasilenkti du automobiliai, saugumo sumetimais, – sakė T.Meškinis
Pasak jo, kadangi niekur nėra bordiūrų, Savivaldybės Viešosios tvarkos skyriaus specialistai traktuoja, kad esantys ženklai yra negaliojantys, todėl jie negali bausti ne vietoje automobilius pasistačiusių žmonių. Policininkai mano taip pat. parko lankytojai nežino, kur galima statyti automobilius, kur ne. Pasak seniūnaičio, karaliauja netvarka. Visa gatvė nesutvarkyta: šaligatviai išgriuvę, plytelės gal 40 metų senumo, sutrupėjusios. Parko prieigos nesutvarkytos.
Peržiūrės ženklus
„Automobiliai ten statomi netvarkingai. Peržiūrėsime esančius ženklus. Ten leidžiama dvi valandas stovėti nemokamai, reikia patikrinti, ar laikomasi taisyklių. Kad ir kaip būtų, parko lankytojai irgi turi kažkur statytis mašinas. Manau, į Saugumo komisiją pasikviesime seniūnaitį ir viską dar kartą apsvarstysime. Išklausėme bendruomenės žmonių nuogąstavimus, žiūrėsime, ką galime pakoreguoti eismo organizavimo ženklais. Dar viena mintis būtų įvesti rinkliavą. Kai pajūryje ir senamiestyje buvo galima statyti automobilius nemokamai, irgi buvo chaosas“, – sakė Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus.
Įtrauks į veiklos planus
„Mieste yra tūkstančiai kvadratinių metrų šaligatvių, kuriuos reikėtų keisti, tačiau neturime finansinių galimybių tai padaryti vienu metu. Ta šaligatvio atkarpa palei pat parką, kuri labai lankoma, iš tikrųjų yra palikta netvarkyta. Pažadėjau gyventojams, kad ją įtrauksime į savo veiklos planus ir bandysime tvarkyti kitais metais. Nemanau, kad ten užtektų tiesiog pakeisti šaligatvio dangą. Kitapus parko yra individualūs namai, kai kur iš viso šaligatvio nėra, palikta žalia veja.
Tą gatvę įtrauksime į veiklos planus, pasirengsime aprašą ir sutvarkysime. Man tik keista, kad parko lankytojai stato automobilius ten, o ne puikiausioje aikštelėje prie „Studlendo“, – aiškino Savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėja Irena Šakalienė.
Išklausėme bendruomenės žmonių nuogąstavimus, žiūrėsime, ką galime pakoreguoti eismo organizavimo ženklais. Dar viena mintis būtų įvesti rinkliavą, – sakė R.Mockus.
Ji sako suprantanti, kad žmonės nori, jog pirmiausia būtų tvarkoma prie jų namų. Daugiabučių namų kiemuose parkavimo, šaligatvių tvarkymo darbų mums reikia padaryti už maždaug 7 milijonus eurų. Gal net 50 metų į tuos kiemus niekas nelindo ir netvarkė. „Kiekvienais metais mes jau tikrai daug padarome darbų, už 1,2-1,4 mln. eurų skaičiuojant ir apšvietimą, ir šaligatvių sutvarkymą ir parkavimo vietų įrengimą. Viskas daroma po truputį.
Dabar mus atakuoja Baltijos pr. gyventojai, nes pamatė vienoje vietoje sutvarkytą gabaliuką, nori kad ir pas juos būtų tvarkoma. Mes įgyvendiname projektus. Kitais metais esame nusimatę ir Baltijos pr. Mes viską darome gabaliukais. Ko gero, būtų paprasčiau sutvarkyti vieną visą kvartalą, bet tada kai kurie gyventojai turėtų jau nebepraeinamus šaligatvius. Todėl pirmiausia imame tuos, kurių būklė labai prasta, kurių projektai parengti“, – sakė Miesto tvarkymo skyriaus vedėja.