„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Parodytas ketvirtos kartos „Renault Megane“, kurio žibintai patiks ne kiekvienam

Praėjus 20 metų nuo „Renault Mégane“ gamybos pradžios ir visame pasaulyje pardavus daugiau nei 6,5 milijono automobilių, „Renault“ atnaujina savo svarbiausio modelio gamą, pristatydama naująjį „Mégane“. Tai jau ketvirtos kartos „Renault Megane“ modelis. Ypač konkurencingame segmente naujasis „Mégane“ išsiskiria stiliumi ir su niekuo nesupainiojamais priekinių bei galinių žibintų grafiniais šviesų simboliais.
Naujasis „Renault Megane“
Naujasis „Renault Megane“

Naujausiojo „Mégane“ gamą vainikuoja versija GT, kuri bus siūloma nuo pat prekybos pradžios ir kurios dizainą įkvėpė „Renault Sport“.

Išskirtinis, dinamiškas dizainas

Išskirtinė žibintų grafika ir proporcijos nurodo, kad naujasis „Mégane“ visų pirma yra „Renault“. Jis perteikia markės dizaino DNR su plačiai suformuotais „pečiais“ ir priekine dalimi, įkūnijančia naują markės tapatybę su dideliu, vertikaliu logotipu. Kaip ir dera „Renault Talisman“ „giminaičiui“, naujasis „Mégane“ yra papuoštas buferius siekiančiais C formos priekiniais žibintais su specifine šviesų grafika. Galinėje dalyje – visą automobilio plotį apimantys ir platumo įspūdį sustiprinantys naujos formos žibintai, gerai matomi tiek dieną, tiek naktį.

„Itin konkurencingoje kompaktinių automobilių rinkoje yra gyvybiškai svarbu tai, kad naujasis „Mégane“ išsiskirtų iš pirmo žvilgsnio“, – sako išorės dizaineris Franckas Le Gallis.

Naujasis „Renault Megane“
Naujasis „Renault Megane“

Būdamas 25 mm žemesnis, 47 mm platesnio priekinio tarpuvėžio ir 39 mm platesnio galinio tarpuvėžio nei „Mégane 3“, naujasis „Mégane“ skiriasi tvirtesne stovėsena. Jo proporcijos su 28 mm ilgesne ratų baze ir trumpesnėmis iškyšomis primena sportinio automobilio siluetą. 

Franckas tęsia: „Preciziškos, tvarkingos linijos, suformavusios priekinę dalį, yra dalis šoninių paviršių. Kartu su plačiomis „pečių“ linijomis, šios linijos naujajam „Mégane“ suteikia dinamiškumą ir charakterį.“

Chromuotos apdailos detalės išryškina viršutinę pusiaujo juostos dalį ir pabrėžia priekines dekoratyvines radiatoriaus groteles, šonines emblemas ir durų rankenėles. Plonytės juostos ant kapoto, suderintos su chromuotu ženkleliu ir šoninėmis vėdinimo angomis, sustiprina priekinės dalies charakterį.

Naujasis „Renault Megane“
Naujasis „Renault Megane“

Nuo pat prekybos pradžios siūloma išskirtinė versija GT

Naujojo „Mégane GT“ priekinis buferis buvo sukurtas taip, kad parodytų sportiškesnę „asmenybę“. Jis skiriasi platesnėmis oro įsiurbimo angomis ir naujomis radiatoriaus grotelėmis su korio formos tinkleliu.

Galinėje naujojo „Mégane GT“ dalyje akį traukia du chromuoti duslintuvo antgaliai, kurie atkartoja priekines oro įsiurbimo angas ir įrėmina F1 pasaulio įkvėptą galinį aptaką. Galinė naujojo „Mégane GT“ dalis, sparnai ir priekis papuošti „Renault Sport“ ženkliukais.

Ši sportiška versija bus siūloma su nauja „Iron Blue“ (metališkai mėlyna) spalva, suderinta su „Dark Metal“ (tamsaus metalo) akcentais priekyje ir kėbulo spalva nudažytų išorinių veidrodėlių, akcentuojant „giminystę“ su GT automobilių lenktynėmis.

Naujasis „Mégane GT“ komplektuojamas su 18 colių aliumininiais ratlankiais, kuriuos specialiai šiam modeliui sukūrė „Renault Sport“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs