Tačiau Vakarų Europoje šis mažylis sulaukė daugybės vairuotojų dėmesio, nes jis galėjo pasiūlyti: prestižinės markės ženkliuką, puikų manevringumą, tam tikras technologijas, kurios tuomet buvo montuojamos į aukštesnės klasės automobilius.
Nuo 2009 iki 2017 metų „Audi“ visoje Europoje pardavė beveik 685 000 stilingojo hečbeko vienetų, todėl nenuostabu, jog Paryžiuje pristatytam naujos kartos modeliui keliamas toks pats tikslas – priversti senųjų A1 modelių vairuotojus persėsti į naują modelį, ir tuo pačiu suvilioti kitų markių vairuotojus.
„Audi“ atstovai pristatydami naująjį modelį, ne vieną kartą pabrėžė, jog naujos kartos A1 buvo sukurtas semiantis įkvėpimo iš legenda tapusio modelio – „Sport quattro“. Iš pirmo žvilgsnio gali susidaryti įspūdis, jog tai tik skambūs žodžiai, bet tam tikrų užuominų į „Sport quattro“ yra.
Pavyzdžiui, plačios radiatoriaus grotelės, horizontali linija virš radiatoriaus grotelių, galiniame buferyje esančios netikros oro paėmimo angos.
Pažvelgę į automobilio interjerą – nustebsite, ypač jeigu lyginsite su praėjusios kartos modeliu. Dabar jame dominuoja du skaitmeniniai ekranai – vienas iš jų – lietimui jautrus. Vis dėlto, jeigu esate susidūrę su naujos kartos „Volkswagen Polo“ ar „Seat Ibiza“ – pastebėsite ne vieną ir ne du panašumus.
„Audi A1“ nuo šiol bus komplektuojamas su keliomis naujomis(šiam segmentui) technologijomis, kurių anksčiau „A1“ vairuotojai negalėjo turėti. Pavyzdžiui, „Audi Pre-Sense Front“ sistema, kuri esant reikalui galėtų automatiškai sustabdyti automobilį. Į „A1“ taip pat bus diegiama automatinė automobilio pastatymo sistema, adaptyvi greičio ir atstumo palaikymo kontrolė.
Variklių gamoje – laiko patikrinti trijų ir keturių cilindrų benzininiai varikliai, kurių pajėgumas svyruos nuo 95 iki 200 arklio galių. Kiekvienas iš jų bus poruojamas su mechanine arba su dvigubos sankabos pavarų dėžėmis.
Naujos kartos „Audi A1“ visuose šios markės prekybos salonuose pasirodys šių metų pabaigoje.
Numatoma automobilio kaina – nuo 20 000 eurų.