„Škoda“ į Paryžių atvyko savo rankose turėdama dvi ryškias, sportiškas naujienas: „Vision RS“ ir „Kodiaq RS“.
Sieja ateitį su elektrifikuotais modeliais
„Tai pirmasis RS šeimos automobilis, kuris naudos pakraunamo hibrido technolgiją“, – pristatymo metu žiniasklaidos atstovams atskleidė „Škoda“ valdybos pirmininkas, Bernhardas Maieris.
„Škoda Vision RS“ atspindi netolimos čekų kompanijos realybę. Sparčiai griežtėjantys taršos reikalavimai skatina automobilių gamintojus kurti ratuočius su hibridinėmis jėgainėmis. Būtent tokią turi štai ši koncepcija.
Išvaizdus ir futuristiškas hečbekas turi hibridinę jėgainę, kurią sudaro 1,5 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų benzininis variklis, išvystantis 150 arklio galių. Jam kompaniją palaiko 75 kW galingumo elektros motoras, kurio dėka automobilis su pilnai įkrautomis baterijomis galės nuvažiuoti iki 70 kilometrų.
Bendras hibridinės jėgainės pajėgumas siekia 245 arklio galių. Nepaisant sunkių akumuliatorių, moderniai atrodantis „Vision RS“ hečbekas iki 100 km/val. įsibėgės per 7,1 sekundės ir pasieks maksimalų 210 km/val. greitį.
Apie serijinę tokio automobilio gamybą „Škoda“ atstovai kalba nenoriai. Vis dėlto, tam tikri elementai ir dizaino sprendimai bus pritaikyti netolimoje ateityje pasirodysiančiame naujos kartos „Škoda Rapid“, kuris sieks tapti čekišku „Golf“. Naujos kartos modelis atsikratys biudžetinio automobilio etiketės ir taps pilnaverčiu kompaktinės klasės žaidėju.
Greitų SUV gerbėjams – smagi dovanėlė
Didelis automobilis už mažą kainą. Dabar šį „Kodiaq“ apibūdinimą reikėtų perfrazuoti į – greitas automobilis už mažą kainą.
„Škoda“, pradėjusi gaminti itin erdvų ir praktišką „Kodiaq“ modelį, neapsiriko. Sparčiai auganti šio modelio paklausa paskatino sukurti dar vieną šio modelio versiją, kuri suteiktų žymiai daugiau gerų emocijų negu standartinis „Kodiaq“.
Naujasis „RS“ šeimos narys bus komplektuojamas su 2 litrų, keturių cilindrų, 240 arklio galių ir 500 Nm sukimo momentą išvystančiu dyzeliniu varikliu. Pastarasis bus poruojamas tik su 7 laipsnių DSG – dvigubos sankabos pavarų dėže ir keturių varančiųjų ratų pavara.
Iki 100 km/val. automobilis įsibėgės per 7 sekundes ir pasieks 220 km/val. maksimalų greitį. Atsižvelgus į tai, jog automobilis sveria daugiau kaip 1800 kilogramų – šie parametrai atrodo pakankamai konkurencingai.
Palyginus su standartiniu „Kodiaq“, sportiškoji versija išsiskirs specialiai šiam modeliui sukurta kėbulo apdaila, akį traukiančias interjero elementais. „Škoda“ inžinieriai taip pat sumontavo adaptyvius amortizatorius, kurių darbo parametrus bus galima keisti vieno mygtuko paspaudimu.
„Škoda“, norėdama pademonstruoti, jog „Kodiaq RS“ sugeba įveikti posūkius neapsivertęs, prie vairo pasodino Niurburgringo žinovę – Sabine Schmitz, kuri Vokietijoje esančią trasą įveikė per 9 minutes ir 29,84 sekundės.