Paryžiaus automobilių paroda: trys skirtingi „Toyota“ veidai

Šių metų Paryžiaus automobilių parodoje „Toyota“ siūlo pažinti tris skirtingus veidus, norėdama pademonstruoti savo prisitaikymą prie naujovių.
Toyota Corolla Hybrid
Toyota Corolla Hybrid / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Šiuos pokyčius atspindi naujas automobilių parodos stendas, kuris yra padalytas į tris dalis. Pirmoji dalis pavadinta „Start Your Impossible“. Ji skirta naujiems mobilumo sprendimams ir ateities inovacijoms. Antroji dalis yra orientuota į „Toyota“ veiklą automobilių sporto srityje su „Toyota GAZOO Racing“ priešakyje. Trečioji dalis yra susijusi su naujais „Toyota“ modeliais, daugiausia su siūlomais naujausiais savaime įsikraunančiais hibridais.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Toyota RAV4 Hybrid
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Toyota RAV4 Hybrid

Naujas požiūris į spaudos konferenciją

Siekiant visapusiškai atspindėti besikeičiančią masinės informacijos priemonių struktūrą, tradicinė spaudos konferencija „prie stendo“ pakeista nauju skaitmeniniu formatu, prieinamu bet kuriuo metu – prie stendo arba internetu, pačioje automobilių parodoje ar bet kuriame pasaulio kampelyje.

Skaitmeninė spaudos konferencija pradedama trumpa „Toyota Motor Europe“ prezidento ir vykdomojo direktoriaus dr. Johan van Zyl įžangine kalba, po kurios pristatoma interaktyvioji sistema su atskirais moduliais, skirtais kiekvienam parodoje demonstruojamam automobiliui, ir kitais svarbiais pranešimais.

Šis formatas sumanytas siekiant suteikti žiniasklaidos atstovams lankstesnes galimybes dalyvauti „Toyota“ spaudos konferencijoje jiems patogiu laiku – tiek fiziškai lankantis parodoje, tiek virtualiai iš bet kurios vietos.

Konferenciją galima stebėti specialioje svetainėje adresu parisms.toyota-europe.com ir per „Toyota Motor Europe“ YouTube kanalą.

Parodoje eksponuojami nauji automobiliai

Paryžiaus automobilių parodoje planuojamas išskirtinis dviejų pagrindinių automobilių elementų – hibridinės sistemos ir „Toyota“ modulinės platformos (TNGA) pristatymas.

Jau daugiau nei 20 metų „Toyota“ kuria bei tobulina savaime įsikraunančias hibridines technologijas ir plečia jų diegimo galimybes. Šių metų Paryžiaus automobilių parodoje bus eksponuojami tik hibridiniai automobiliai – nuo kompaktiškojo „Yaris“ iki naujosios kartos „Corolla“, RAV4 ir „Camry“ modelių.

TNGA platforma (angl. Toyota New Global Architecture) yra „Toyota“ siūlomų naujų automobilių ir galios agregatų pagrindas. TNGA – tai ne tik platforma, bet ir projektavimo bei dizaino koncepcija. Tobulinant automobilių dinamines charakteristikas, ji taip pat leidžia sukurti emociškai patrauklesnį išorės bei vidaus dizainą.

Nauji „Toyota“ modeliai

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Toyota Corolla Hybrid
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Toyota Corolla Hybrid

Prie „Toyota“ stendo įvyks pasaulinė visiškai naujo „Corolla Touring Sports“ modelio premjera, kuri papildys visapusišką jo brolio hečbeko prezentaciją. Dėl naujos TNGA-C platformos naujasis „Corolla“ išsiskiria emociniu dizainu ir gali būti komplektuojamas su viena iš dviejų savaime įsikraunančių hibridinių sistemų su 1,8 l arba nauju 2,0 l varikliu.

Parodos „Premjera Europoje“ sekcijoje debiutuos naujas RAV4 modelis, išsiskiriantis efektingu reljefišku dizainu, nauja TNGA-K platforma ir nauja savaime įsikraunančia hibridine sistema su 2,5 l varikliu.

Po 14 metų pertraukos į Vakarų Europą grįžta „Camry“: bus pristatytas visiškai naujas modelis, taip pat sukonstruotas ant naujos TNGA-K platformos ir siūlomas su ta pačia nauja savaime įsikraunančia hibridine sistema su 2,5 l varikliu.

Toyota nuotr./Yaris Y20
Toyota nuotr./Yaris Y20

Prieš 20 metų Paryžiaus automobilių parodoje įvyko pasaulinis „Yaris“ debiutas. Minint šią sukaktį, išleista speciali versija Y20 su originalios Golden Yellow spalvos kėbulu, kaip ir pirmasis 1998 m. rinkoje pasirodęs automobilis, tačiau šį kartą dvispalve forma su šiuolaikinės tamsiai pilkos spalvos stogu ir kitomis ypatybėmis. Parodoje pristatoma dar viena speciali „Yaris GR Sport“ versija, skirta sėkmingam „Toyota GAZOO Racing“ komandos ralio sezonui pažymėti.

Šioje parodoje „Toyota“ pristatys ne tik automobilius, bet ir naujausius pasiekimus saugos technologijų srityje – naujuose „Corolla“ ir RAV4 modeliuose montuojamą Toyota Safety Sense įrangą su naujomis galimybėmis ir funkcijomis.

AFP/„Scanpix“ nuotr./Le Mano 24 val. ištvermės lenktynės, Kazuki Nakajima ir „Toyota TS050 Hybrid“
AFP/„Scanpix“ nuotr./Le Mano 24 val. ištvermės lenktynės, Kazuki Nakajima ir „Toyota TS050 Hybrid“

„Toyota GAZOO Racing“ komandai skirtoje stendo dalyje bus demonstruojamas 2018 m. Le Mano lenktynių laimėtojas – „Toyota TS050 Hybrid LMP1“ automobilis su išsvajotu trofėjumi iš Le Mano.

„Camry“ grįžta su naujausiu hibridiniu elektriniu galios agregatu

Siekdama išlaikyti savo pozicijas D/E klasės sedanų segmente, po 14 metų pertraukos „Toyota“ europiečiams vėl pristato „Camry“ automobilį.

2018 m. Paryžiaus automobilių parodoje pristatomas naujasis „Toyota Camry Hybrid“ išsiskiria stilingu dizainu, aukščiausio lygio komfortu ir ypatingu efektyvumu, kurį užtikrina naujausios kartos savaime įsikraunantis hibridinis galios agregatas.

Jis komplektuojamas su 2,5 l hibridiniu-elektriniu galios agregatu, kuris išsiskiria mažomis degalų sąnaudomis, žemu taršos lygiu, tyliu veikimu, didesne galia ir greitesne reakcija.

Naujasis „Camry“ yra begalę apdovanojimų nuo pirmojo savo pasirodymo rinkoje 1982 m. pelniusio automobilio aštuntoji karta. „Camry“ modeliai pardavinėjami daugiau nei 100 pasaulio šalių. Iki šio momento iš viso parduota per 19 mln. vnt.

„Camry“ ir toliau lieka perkamiausiu pasaulyje D/E segmento sedanu, kurio metinė pardavimo apimtis viršija daugiau nei 700 000 vnt.

Naujausios kartos „Camry“ įkūnija „Toyota“ modulinės platformos (TNGA) projektavimo ir konstravimo koncepciją. TNGA leidžia idealiai suderinti automobilių entuziastus džiuginantį vairavimo malonumą ir patrauklų stilių su aukšta surinkimo kokybe, itin efektyvia įranga ir patogiomis naudoti naujoviškomis technologijomis.

Todėl naujasis „Camry“ išsaugojo visas pagrindines vertybes, dėl kurių šis automobilis išliko toks populiarus iki šių dienų. Jis išsiskiria nauju įspūdingu išorės bei vidaus dizainu, nepriekaištingu komfortu, erdvumu ir šiuolaikinėmis pavaros technologijomis. Be to, dėl specialiai Europos rinkai pritaikytos dinamikos jis siūlo naują malonaus vairavimo patirtį.

Jo elegantiškai ir dinamiškai išorei būdinga pailginta salono stogo linija keleivių komfortui užtikrinti bei kompaktiški šoniniai langai, kurie neperžengia važiuoklės bazės ribų ir sukuria unikalų stilingo bei sportiško automobilio įvaizdį.

Naujasis „Camry“ prekyboje pasirodys 2019 m. balandžio mėn. Kaina –nuo 31 200 EUR.

Naujas įdomus „Corolla“ etapas: pavadinimo „Auris“ nebeliks

Naujos kartos C segmento „Toyota“ hečbekai, sedanai ir universalai visame pasaulyje bus vadinami „Corolla“ vardu, siejamu su pasaulinę reputaciją pelniusiu perkamiausiu modeliu per visą automobilių istoriją. 2019 m. pradžioje pasirodžius naujai „Corolla“ kartai, nebeliks Auris pavadinimo.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Toyota Corolla Hybrid
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Toyota Corolla Hybrid

Ši pavadinimų kaita sutampa su bendros modulinės TNGA (angl. Toyota New Global Architecture) platformos, pakeisiančios tris skirtingas dabartines platformas, pritaikymu Corolla modeliuose.

Šalia hečbeko Paryžiaus automobilių parodoje įvyks naujojo „Corolla Touring Sports“ pasaulinė premjera. Bus pristatytos abiejų modelių hibridinės versijos.

„Corolla Touring Sports“

Toyota nuotr./Corolla Touring Sports
Toyota nuotr./Corolla Touring Sports

Šiais metais Ženevoje įvyko „Toyota Corolla“ hečbeko premjera, o 2018 m. Paryžiaus automobilių parodoje debiutuoja naujasis „Toyota Corolla Touring Sports“. Visiškai naujas stilingas, rafinuotas ir universalus „Corolla Touring Sports“ nuo sportinio, kompaktiško bei manevringo hečbeko skiriasi savo dinamišku dizainu.

Europoje suprojektuotas ir sukonstruotas „Touring Sports“ kėbulas puikiai tiks tiems, kurie ieško praktiškumo ir stiliaus be jokių išlygų.

Su naujais 2019 m. „Corolla“ modeliais, kurių variklių asortimentą papildė naujasis 2,0 l visiškai hibridinis galios agregatas, debiutuoja „Toyota“ dviejų hibridinių galios agregatų strategija.

„Toyota“ siekį toliau tobulinti hibridines technologijas atspindintis naujasis „Corolla Touring Sports“ siūlomas tik su vienu tradiciniu varikliu (1,2 l 116 AG turbininiu benzininiu varikliu) ir su vienu iš dviejų hibridinių galios agregatų (1,8 l 122 AG arba 2,0 l 180 AG). Tai unikalus pasiūlymas šiame segmente, nes hibridinių galios agregatų užtikrinamai dinaminių charakteristikų ir mažos taršos kombinacijai negali prilygti nė vienas tradicinis variklis.

Patobulintas 1,8 l hibridinis galios agregatas išsiskiria tyliai veikiančia, intuityviai valdoma ir greitai reaguojančia savaime įsikraunančia EV technologija bei mažomis eksploatacinėmis išlaidomis. 2,0 l sistema pasižymi visais minėtais privalumais, leisdama mėgautis dar didesniu važiavimo komfortu, stabilumu, tikslesniu valdymu ir maloniais vairavimo potyriais – visos šios ypatybės neatsiejamos nuo naujos modulinės GA-C platformos (TNGA).

Naujajame „Corolla“ modelyje įrengta savo efektyvumą įrodžiusi priekinė pakabos sistema su MacPherson tipo statramsčiais, nauja daugiasvirtė galinė pakaba ir naujas amortizatoriaus vožtuvas.

Dėl žemiau įrengto variklio, pažemintų sėdynių ir po galinėmis sėdynėmis montuojamo hibridinio akumuliatoriaus automobilis yra lengvai valdomas ir manevringas. Šie konstrukciniai sprendimai leido pasiekti žemą „Corolla Touring Sports“ svorio centrą.

Siūlomas platus premium klasės komforto įrangos asortimentas (pavyzdžiui, pirmą kartą pasirodantis trimatis vairuotojo prietaisų skydelis, prabangus projekcinis ekranas, garso sistema JBL GreenEdge Premium, belaidis mobiliojo telefono kroviklis ar multimedijos sistema Toyota Touch).

Daugelyje aukštesnio lygio modelių ji įtraukta į standartinę komplektaciją, o likusiuose naujuose „Corolla“ modeliuose ji montuojama papildomai užsisakius. Naudodamiesi šia įranga, vairuotojas ir keleiviai galės mėgautis malonesnėmis kelionėmis.

Dizainas

Naujojo „Touring Sports“ dizainas sukurtas Europoje, neseniai atidarytame Zaventemo dizaino centre. Pritaikius TNGA platformą, naujasis universalas nebėra tik hečbeko versija – jis tapo savo braižą turinčiu atskiru modeliu.

Naujojo „Corolla Touring Sports“ važiuoklės bazė siekia 2700 mm, todėl automobilyje atsiveria daug vietos galinių keleivių kojoms – šiuo požiūriu jis pranoksta savo klasės atstovus.

Universalas išsiskiria rafinuota patrauklia išvaizda ir aptakia elegantiško ir įkvepiančio universalo stogo linija. Šį sportinį profilį pabrėžia didelės, platėjančios ratų arkos. Jų nupjauti kraštai leido patraukti ratus labiau į išorę, taip išryškinant platesnę naujojo „Corolla“ stovėseną ir žemesnį svorio centrą.

Galinės „Touring Sports“ dalies dizaino akcentai – tvirti „pečiai“, didesniu atstumu vienas nuo kito išdėstyti LED žibintų blokai ir nuožulnus galinis langas.

Reljefiškesnių formų galinis buferis plėtoja priekinės dalies Under Priority Catamaran dizaino temą.

Vidus

Naujasis „Corolla Touring Sports“ išsiskiria nauju salono dizainu: erdvioje, modernioje ir vientisoje aplinkoje darniai susilieja naujos tekstūros, spalvos ir apdailos elementai, užtikrinantys išskirtinę vizualinę ir taktilinę kokybę.

Šiai specialiai Europos rinkai pritaikytai versijai skirtas ypatingas dėmesys, kad klientai galėtų mėgautis aukščiausia sensorine kokybe.

Pagrindinis GA-C platformos privalumas – galimybė pažeminti priekines sėdynes, užtikrinant žemesnį automobilio svorio centrą ir smagesnę važiavimo patirtį.

Naujasis „Corolla Touring Sports“ turi ir daugiau pranašumų. Atstumas tarp priekinių ir galinių sėdynių siekia 928 mm, todėl gale sėdintiems keleiviams lieka daug laisvos vietos. Be to, didelėje 598 l talpos pagal VDA standartą bagažinėje įrengta daug praktiškų ir patogių priedų.

Naujasis „Corolla“ hečbekas prekyboje pasirodys 2019 m. vasario mėn., Corolla TS – 2019 m. kovo mėn.

Naujasis RAV4 Hybrid

Naujas penktosios kartos RAV4 pradeda naują visureigių etapą, keisdamas jų dinamikos, galios ir saugumo sampratą: šias permainas lemia pirmąkart visureigyje panaudota TNGA platforma ir naujas efektingas dizainas.

Naujoji RAV4 GA-K platforma su žemu svorio centru ir gerokai tvirtesniu kėbulu leido tiesiogiai pagerinti valdymą, padidinti važiavimo komfortą, įrengti erdvų saloną, išplėsti krovinių skyrių, kuris yra talpiausias klasėje, ir suteikė daugiau laisvės kuriant ryškų, patrauklų dizainą su žemesniu stogu ir variklio dangčio linijomis bei aukštesne prošvaisa. Salonas akį traukia ne tik erdvesne ir komfortiškesne aplinka, bet ir išskirtine kokybe bei apdaila.

Galios agregatai

Naujasis RAV4 iki šiol yra vienintelis klasėje, siūlomas su savaime įsikraunančia hibridine sistema – ją renkasi apie 60 proc. Baltijos šalių pirkėjų. Naujas 2,5 l 222 DIN AG TNGA hibridinis galios agregatas dėl ženkliai pasikeitusių galios, reakcijos ir efektyvumo rodiklių (degalų sąnaudos ir taršos lygis yra mažiausi klasėje) pritrauks daugiau klientų. Toyota skaičiavimais, vidutinės degalų sąnaudos turėtų siekti 4,5 l/100 km* (koreliuotos NEDC reikšmės), o CO2 kiekis – tik 102 g/km* (koreliuotos NEDC reikšmės).

Su šiuo galios agregatu automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 8,1 sekundės. RAV4 taip pat bus galima rinktis su patobulintomis dinaminėmis charakteristikomis išsiskiriančiu 2,0 l 173 DIN AG benzininiu varikliu. Be to, 2,0 l benzininis variklis dabar gali būti komplektuojamas tik su priekinių varomųjų ratų sistema. Taigi pirkėjams siūloma didelė RAV4 galios agregatų ir kainos įvairovė.

Visapusiškai patobulintos ir visų varomųjų ratų sistemos, kad būtų galima važiuoti bet kokia danga. Atnaujinta ir ištobulinta naujojo hibridinio RAV4 visureigio elektrinė visų varomųjų ratų sistema užtikrina daug geresnes važiavimo charakteristikas sudėtingomis sąlygomis ir patikimą valdymą važiuojant slidžiu paviršiumi.

Naujasis RAV4 taip pat yra pirmasis „Toyota“ automobilis, į kurio standartinės Toyota Safety Sense įrangos sąrašą įtraukta daugiau pažangių technologijų, padedančių išvengti avarijų ir suteikiančių didesnę pagalbą vairuotojui, įskaitant automatinio vairavimo sistemas.

Erdvė

Pagrindiniai tikro visureigio elementai – didesnė prošvaisa (+15 mm), didelio skersmens ratai ir universalumas.

TNGA platforma leido įrengti nepaprastai erdvų saloną, padidinti krovinių skyrių, kuris yra talpiausias klasėje, ir pakelti bendrą komforto lygį. 35 mm sumažinus abi iškyšas (5 mm priekyje ir 30 mm gale), naujasis modelis sutrumpėjo 5 mm (4600 mm) ir išliko toks pat manevringas, o dėl 30 mm didesnės važiuoklės bazės (2690 mm) salone padaugėjo vietos.

10 mm padidėjęs bendras plotis (1855 mm) ir platesnės priekinė bei galinė provėžos sukuria ryžtingą naujojo modelio charakterį ir užtikrina plačią stovėseną. Bendras aukštis sumažėjo 10 mm (iki 1650 mm).

Naujojo RAV4 krovinių skyrius už galinių sėdynių dabar yra didesnis ir patogesnis, ypač dėl visiškai plokščių grindų ir 60 mm pailgėjusios erdvės. Jis yra 79 l didesnis nei dabartinio modelio ir talpiausias visoje klasėje.

Sėkmė visame pasaulyje

Toyota RAV4 startavo kaip novatoriškas nišinis modelis, kuris ilgainiui išpopuliarėjo ir tapo vienu perkamiausių pasaulyje automobilių. Nuo 1994 m., pasirodžius keturioms kartoms, visame pasaulyje iš viso parduota daugiau nei 8 mln. šių modelių. 2017 m. dabartinis RAV4 buvo paklausiausias pasaulyje visureigis – parduoti 810 953 vnt.

Naujasis RAV4 prekyboje pasirodys 2019 m. sausio mėn.

20-ojo „Yaris“ jubiliejaus proga pristatoma „Toyota Yaris Y20“ versija

„Toyota“ atiduoda duoklę pirmajam „Yaris“, įtraukdama į savo 2019 m. modelių asortimentą naują versiją „Yaris Y20“, kuri pasirodo šiam sėkmingai įsitvirtinusiam B klasės automobiliui švenčiant savo 20-ąjį jubiliejų. Po dviejų dešimtmečių ir pasirodžiusių trijų kartų „Yaris“ užsitikrino perkamiausio Toyota modelio Europoje statusą. Beje, jis ir gaminamas Europoje – Prancūzijos Valansjeno mieste įsikūrusioje gamykloje.

Paryžiaus automobilių parodoje pirmą kartą pristatyti atnaujinti Yaris modeliai komplektuojami su nauja multimedijos sistema, turinčia integruotą išmaniojo telefono jungtį.

Serijinė versija Y20 užims pagrindinę vietą tarp 2019 m. „Yaris“ modelių. Ji pakeis dabartinę Active Plus komplektaciją. Dėl šių pokyčių pirkėjai tik laimės. Bus siūlomos standartinės ir dvispalvės versijos. Į dvispalvių modelių gamą įtraukta sidabrinė, perlamutrinė ir juoda kėbulo spalvos, derinamos su nauja tamsiai pilkos spalvos stogo apdaila.

Išorės dizainui būdingi tamsiai pilkos spalvos elementai, kurie išskiria Y20 modelį iš viso „Yaris“ asortimento. Iš jų minėtini 15 colių pilkos spalvos lengvojo lydinio ratlankiai su frezuota apdaila ir tamsiai pilkos spalvos šoninės apdailos juostelės, priekinės grotelės, durelių veidrodėlių gaubtai bei rūko žibintų apvadai su chromuotomis detalėmis. Y20 taip pat gali pasigirti prie stogo priderinta ryklio peleko formos antena, tamsintais langais ir išskirtiniais Y20 logotipais ant galinių statramsčių.

Tamsiai pilkos spalvos tema plėtojama ir salone – ją galima pastebėti ant centrinės konsolės, vairo intarpų ir naujų languotų tekstilinių apmušalų. Kokybiškai įrengto salono įspūdį sustiprina pusiau matinio chromo ventiliacinių angų, garsiakalbių ir matuoklių apvadai bei pavarų perjungimo svirtelės apdaila, taip pat juodi kilimėliai su sidabriniais apvadais ir logotipai ant prietaisų skydelio bei priekinių sėdynių atlošų.

Nauja multimedijos sistema

2019 m. „Yaris“ modelyje įrengta nauja multimedijos sistema, kuri patenkina klientų poreikį palaikyti nuolatinį ryšį. Ryšio galimybės tampa vis svarbesniu veiksniu renkantis automobilį.

Nauja įranga leis lengvai prijungti išmanųjį telefoną ir naudotis visomis naudingomis bei populiariomis programomis.

Sistema valdoma per centrinį jutiklinį ekraną, kuriame taip pat galima naudotis visomis prijungto telefono funkcijomis. Ilgainiui funkcijos bus išplėstos, kad būtų galima pasirinkti ir kitas išorines programas.

Sistema išsiskiria aiškia ir paprasta technine įranga bei HMI sąsaja. Prijungus telefoną, galima naudotis jo navigacijos funkcija. Be to, sistema gali būti valdoma balso komandomis per naują mikrofoną bei specialiu mygtuku ant garso sistemos, kad būtų kuo mažiau blaškomas vairuotojo dėmesys. Jutiklinis ekranas taip pat reaguoja į įprastus pirštų gestus, pavyzdžiui, į spragtelėjimą ir braukimą per ekraną.

Pasaulinis naujojo „Toyota Yaris GR SPORT“ debiutas

Toyota nuotr./Toyota Yaris GRS
Toyota nuotr./Toyota Yaris GRS

„Toyota“ mažų automobilių asortimentą papildo sportiškesnio vairavimo patirtį siūlantis naujasis „Yaris GR SPORT“, sukurtas įkvėpimo semiantis iš išskirtinio galingo „Yaris GRMN“ hečbeko. Naujojo modelio prekyba prasidės 2019 m., tačiau jo pasaulinis debiutas įvyks Paryžiaus automobilių parodoje. Tai bus pirmoji Europos rinkai pristatyta GR SPORT versija.

GR SPORT modelio pasirodymas – dar vienas pavyzdys, kaip sėkmingai dalyvaudama pasaulio automobilių lenktynėse TOYOTA GAZOO Racing komanda gali tiesiogiai pasitarnauti kuriant keliams skirtus įspūdingus naujos kartos GR serijos automobilius. „Toyota“ grįžimas į Pasaulio ralio čempionatą 2017 m. paskatino imtis galingo Yaris GRMN projekto. Šis automobilis susilaukė ypač palankaus kritikų įvertinimo ir didelės komercinės sėkmės – pirkėjai visus 400 pavyzdinių modelių išgraibstė dar jiems nepasiekus prekybos salonų.

Dėl GAZOO Racing sportinio indėlio naujasis GR SPORT užima ypatingą vietą tarp „Yaris“ modelių: jis išsiskiria kvapą gniaužiančia važiavimo dinamika ir sportiniu stiliumi. Pritaikius iš GRMN perimtą naują pakabą, automobilis yra geriau valdomas ir greičiau reaguoja į komandas. Jame panaudoti į GRMN montuojamus panašūs Sachs specialūs aktyvieji amortizatoriai ir vientisas (ne tuščiaviduris) stabilizatorius didesniam standumui užtikrinti. Automobilis taip pat išsiskiria sportine stovėsena: jam būdinga 11 mm žemesnė prošvaisa nei standartinio „Yaris“ ir 18 mm mažesnis tarpas tarp rato ir kėbulo.

GR SPORT komplektuojamas su unikaliais juodais 17 colių lengvojo lydinio ratlankiais ir Bridgestone Potenza RE50 205/45 R17 padangomis, kokios montuojamos GRMN automobilyje. Apribojus papildomą modelio įrangą, automobilio masė padidėjo mažiau nei 5 kg.

GR SPORT bus gaminamas tik su penkerių durelių kėbulu ir bus siūlomas su Yaris standartiniu 1,5 l hibridiniu-elektriniu galios agregatu.

Naujasis modelis išsiskiria Yaris GRMN būdinga išorės stilistika, įskaitant juodą dvispalvį stogą, ryklio peleko formos anteną ir galinį aptaką. Iš apdailos elementų minėtinos ryškiai juodos spalvos durelių apdailos juostelės, juodos spalvos akyto tinklelio grotelės, juodi durelių veidrodėlių dangteliai ir juodi priekinių rūko žibintų apvadai.

GR SPORT puošia unikalūs priekiniai žibintai su juodais apdailos elementais. Į standartinės įrangos sąrašą įtrauktas tamsintas galinis langas ir GR logotipai. Sportiniam įvaizdžiui sustiprinti papildomai siūlomi raudoni priekinės dalies ir galinio buferio viršutinio krašto akcentai.

Automobilio salone gausu GR būdingų detalių – apie tai byloja GR logotipu paženklintos sportinės priekinės sėdynės su juodais Ultrasuede medžiagos apmušalais, išryškintais kontrastingomis sidabro spalvos siūlėmis ir tamsiai pilkos spalvos zomšos intarpais. Vairuotojui paspaudus užvedimo mygtuką, įsijungia daugiafunkcis TFT ekranas su GR logotipu, žadančiu malonią vairavimo patirtį. Siekdami optimizuoti GR SPORT automobilio valdymą, konstruktoriai jame įrengė tokio pat nedidelio skersmens trijų stipinų vairą, koks yra ir Yaris GRMN.

Sportinį salono stilių pabrėžia juodos spalvos salono lubos ir pusiau matinio chromo pavarų perjungimo svirtelės, ventiliacinių angų ir durelėse įrengtų garsiakalbių apvadų apdaila. Galutinį akcentą suteikia GR logotipu paženklinti kilimėliai su sidabriniais apvadais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis