Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Paryžiuje debiutavo naujos kartos „Corsa“ ir dar vienas dyzelinis „Opel“ variklis

Keturios kartos, apjungiančios 32 metus, 12 mln. parduotų automobilių visoje Europoje, tarp jų ir dabartinė „Corsa D” „Opel“ bestseleris debiutavo Paryžiuje, „Mondial de l’Automobile 2014” parodoje.
Naujoji „Opel Corsa“
Naujoji „Opel Corsa“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Visą savaitę vykstančiame renginyje, „Corsa” pademonstravo aukštas automobilių madas Paryžiaus sostinėje.

Aukštos klasės, kompaktiško dydžio ir rafinuotas: būdamas tik 4,02 m ilgio, „Corsa” siūlo, vairavimo malonumą, komfortą ir tikslumą, tai yra viską, ką klientai gali rasti didesnio dydžio ir daug brangesniuose automobiliuose. Bet tai ne tik apie madas mieste – tai kas vyrauja „pakuotės” viduje, taip pat svarbu Paryžiuje.

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Naujoji „Opel Corsa“
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Naujoji „Opel Corsa“

Po „Corsa E” variklio dangčiu montuojamas naujas trijų cilindrų 1,0 l „ECOTEC” turbo variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema, kuris yra „Opel” variklių pasiūlos kampanijos dalis. Jį galima rinktis 66 kW/90 AG ar 85 kW/115 AG.

Abu variantai pasižymi dideliu efektyvumu net ir dirbant mažomis apsukomis, išvysto 170 Nm sukimo momentą jau esant 1800 aps./min. Tai tampa akivaizdu važiuojant nuo 80 iki 120 km/h greičiu, kai automobilis, tarkime, lenkia kitą ir išvysto didelę galią esant mažoms apsukoms.

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Naujoji „Opel Corsa“
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Naujoji „Opel Corsa“

115 AG „Corsa” šį greitį išvysto vos per 11,3 sek. „Opel” 1,0 l „ECOTEC” turbo variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema montuojamas su „Start/Stop” įranga bazinėje versijoje ir yra itin ekonomiškas.

Pristatymo metu pademonstruota ir nauja „Corsa“ dyzelinė versija, pasižyminti dideliu ekonomiškumu – 70 kW/95 AG, su 5 laipsnių mechanine pavarų dėže ir stabdžių rekuperacine sistema. Šis triduris modelis sunaudoja vos 3,2 l /100 km, anglies dvideginio tarša neviršija 85 g/km, važiuojant mišriu ciklu, o tai atitinka energijos efektyvumo A+ klasę Vokietijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais