Visą savaitę vykstančiame renginyje, „Corsa” pademonstravo aukštas automobilių madas Paryžiaus sostinėje.
Aukštos klasės, kompaktiško dydžio ir rafinuotas: būdamas tik 4,02 m ilgio, „Corsa” siūlo, vairavimo malonumą, komfortą ir tikslumą, tai yra viską, ką klientai gali rasti didesnio dydžio ir daug brangesniuose automobiliuose. Bet tai ne tik apie madas mieste – tai kas vyrauja „pakuotės” viduje, taip pat svarbu Paryžiuje.
Po „Corsa E” variklio dangčiu montuojamas naujas trijų cilindrų 1,0 l „ECOTEC” turbo variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema, kuris yra „Opel” variklių pasiūlos kampanijos dalis. Jį galima rinktis 66 kW/90 AG ar 85 kW/115 AG.
Abu variantai pasižymi dideliu efektyvumu net ir dirbant mažomis apsukomis, išvysto 170 Nm sukimo momentą jau esant 1800 aps./min. Tai tampa akivaizdu važiuojant nuo 80 iki 120 km/h greičiu, kai automobilis, tarkime, lenkia kitą ir išvysto didelę galią esant mažoms apsukoms.
115 AG „Corsa” šį greitį išvysto vos per 11,3 sek. „Opel” 1,0 l „ECOTEC” turbo variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema montuojamas su „Start/Stop” įranga bazinėje versijoje ir yra itin ekonomiškas.
Pristatymo metu pademonstruota ir nauja „Corsa“ dyzelinė versija, pasižyminti dideliu ekonomiškumu – 70 kW/95 AG, su 5 laipsnių mechanine pavarų dėže ir stabdžių rekuperacine sistema. Šis triduris modelis sunaudoja vos 3,2 l /100 km, anglies dvideginio tarša neviršija 85 g/km, važiuojant mišriu ciklu, o tai atitinka energijos efektyvumo A+ klasę Vokietijoje.