“S-Max“ modelis garantuoja ne tik komfortą. „Ford“ atkreipė dėmesį į saugumo technologijas. Tai nėra daviklis, skirtas matuoti vairuotojo širdies darbui, koks buvo panaudotas „Vignale“ konceptiniame modelyje.
Tai tiesiog sistema, kuri pati reaguos į priešpriešine kryptimi važiuojančius automobilius ir reguliuos šviesos srautą ir kryptį. Taip pat vairuoti saugiai padės ir „Intellingent Speed Assist“ programa, kuri pagal GPS siganlus ir navigacinę sistemą neleis viršyri greičio nė vienu kilometru per valandą.
Dar viena saugumo sistema aktyvuos stabdžius, jei kelyje bus užfiksuota kliūtis, o vairuotojas nesiims jokių priemonių susidūrimui išvengti. Taip pat automatizuota sistema stebės ir vadinamasias akląsias zonas, seks kelio linijas ir nukrypimus nuo jų, automobilis pats parkuosis prie šaligatvio.
Beje, vairuotojui gyvenimą palengvins ir išmanioji multimedijos sistema, kuri jums suras ir pagros norimą dainą. Jums tereikės įvardyti dainos pavadinimą. Taip pat pasakę „aš esu alkanas“ gausite visą sarašą artmiausių vietų, kur galėsite užkąsti.
“S-Max“ bus siūlomas su laiko patikrintais „Ecoboost“ varikliais. 1,5 litro agregatas generuos 158 arklio galias, o 2,0 litro motoras iišvystys 237 arklio galių pajėgumą. Dyzelinių automobilių gerbėjų laukia 118 arklio galių, 2,0 litro darbo tūrio motoras su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže. Dar bus galima rinktis 148 arba 178 arklio galių agregatus, kurie buvo peržiūrėti. Jie bus kompeltuojami su mechanine arba automatine „Powershit“ transmisija.
Taip pat „S-Max“ planuoja pasirodyti ir kaip keturiais ratais varomas vienatūris. Pardavimo vietose automobilis pasirodys kitų metų vasarą, tad ir kainos galima laukti artėjant šiam terminui. Manoma, kad automobilis nebus pigesnis nei 100 tūkstančių litų.