„Sudomino pardavinėjamas esą tvarkingas automobilis, bet įtartinai pigus. Pardavėjas patikino, kad automobilis atgabentas iš Danijos, tad nebuvo sunku patikrinti mašinos istoriją Danijos automobilių duomenų bazėje.
Iš tikrųjų, automobilis pirmą kartą buvo registruotas Danijoje, tačiau paskutinė užfiksuota rida buvo toli gražu ne 370 000 km, kurią nurodo pardavėjas. Danijos automobilių registrų bazės duomenimis šis „Mercedes-Benz E 320“ nuriedėjo 609 000 kilometrų.
Kyla klausimas – kodėl po tokio kiekio paviešintų atvejų vis dar lipama ant tokio paties grėblio?“, – laiške dėsto 15min skaitytojas. Skelbimą, kuris patraukė Felikso akį, galite peržiūrėti paspaudę čia.
Iš tikro, 370 tūkstančių kilometrų yra ganėtinai didelė rida automobiliui. Tačiau ne tokiam mersedesui, juolab kad jis su dyzeliniu varikliu. Vakarų šalyse dyzelinius automobilius vairuoja tik tie, kurie važinėja didelius atstumus.
TAIP PAT SKAITYKITE: Nelegali transformacija: atsukti automobilio ridą – kaip nusipirkti saldainį
Pirkti dyzelinį automobilį ir juo pravažiuoti vos 10–20 tūkstančių kilometrų per metus neapsimokėtų dėl mokesčių. Tad tikėtis, kad nupirksite didelį automobilį iš Vakarų valstybių su dyzeliniu varikliu, pravažiavusį mažai kilometrų, ne itin daug šansų.