BMW ekologiškų modelių flagmanas – prieš trejus metus debiutavęs elektromobilis „BMW i3“. Pastaruosius dvejus metus šis modelis yra populiariausias kompaktinės premium klasės elektromobiliu pasaulyje, o jo pardavimų skaičius šiuo metu siekia daugiau kaip 60 tūkstančių.
Be to, šis elektromobilis padėjo koncernui pritraukti naujų klientų – daugiau kaip 80 proc. „BMW i3“ pirkėjų tai yra pirmasis BMW automobilis. Kitąmet pasirodysianti atnaujinta „BWM i3“ versija su 30 proc. išaugusia baterijos talpa ir pastebimai padidėjusiu maksimaliu įveikiamu atstumu turėtų suteikti naują impulsą šio elektromobilio pardavimams.
Per pastaruosius kelerius metus BMW pardavė apie 30 tūkst. kitų savo serijų automobilių su hibridine technologija. Šie „iPerformance“ ženklu pažymėti BMW 2, 3, 7 ir X5 serijos modeliai yra aprūpinti benzininiais varikliais su elektrinėmis pavaromis, jie turi elektrinį važiavimo režimą ir išsiskiria mažomis degalų sąnaudomis bei geromis dinaminėmis ypatybėmis.
Tuo metu 2014 m. viduryje pristatytas hibridinis sportinis modelis „BMW i8“ tapo populiariausiu pasirinkimu hibridinių sportinių automobilių kategorijoje – iki šiol visame pasaulyje parduota daugiau kaip 10 tūkst. šių modelių. Tiek „BMW i3“, tiek „BMW i8“ išsiskiria ne tik elektrinėmis technologijomis, bet ir tvariu požiūriu į aplinką – šių elektromobilių salone naudojamos lengvasvorės perdirbtos ir natūralios medžiagos, organiški apdailos elementai.
Šiuo metu BMW koncernas siūlo įsigyti 7 visiškai elektrinius arba hibridinius automobilius, kurių gamą artimiausioje ateityje planuojama papildyti naujais modeliais. Per artimiausius kelerius metus padidės ir vien elektra varomų BMW modelių spektras.