Pristatytas 2007 metais, „Qashqai“ sulaukė ne vieno patobulinimo – jau po metų buvo pristatyta septynvietė prailginto modelio versija, o 2010–ųjų kovą šis „krosoveris“ sulaukė dizaino atnaujinimų bei padidintos variklių pasirinkimo gamos.
„Nissan Qashqai“ automobilių daugiausia buvo nupirkta Europoje – net 759 370 modelių, iš kurių 111 088 parduoti Didžiojoje Britanijoje, o 103 647 – Italijoje.
„Qashqai“ – nedidelių „krosoverių“ pionierius, gana sėkmingai atvėręs sąlyginai naują automobilių rinką“, – sako Guillaume Masurel, vyriausiasis „Nissan“ marketingo vadovas, – „SUV atributai, tokie kaip „džipiškas“ dizainas, erdvus interjeras bei aukšta vairuotojo sėdėsena, pridėti prie tokių paprasto hečbeko privalumų kaip kuro ekonomija, kompaktiškumas ir valdymo dinamika, buvo pagrindiniai mūsų sėkmės kalviai“.
„Nissan Qashqai“ modelis yra populiarus ir Lietuvoje – 2010 metais jų buvo parduota 434 vnt. (daugiau – tik „Peugeot 3008“ – 456 vnt.), o šių metų sausio mėnesį „Nissan“ automobilis perkamas labiausiai – jo buvo parduota 86 vnt.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą