Naujausias pavyzdys: vairuotojas, įsigijęs naudotą 2013 m. „Model S“, dabar yra priverstas sumokėti 4500 JAV dolerių, kad atrakintų visas transporto priemonės funkcijas, rašoma neoficialaus „Tesla“ aptarnavimo centro „057 technology“ įkūrėjo Jasono Hugheso „Twitter“ paskyroje.
Automobilis, kuris anksčiau buvo parduotas du kartus, iš pradžių turėjo 60 kWh akumuliatorių bateriją, kuri po metų pagal garantiją buvo nuotoliniu būdu atnaujinta iki 90 kWh.
Kitaip tariant, tai vis dar buvo techniškai „Tesla Model S 60“, bet su „Model S 90“ akumuliatoriumi ir didesniu nuvažiuojamu atstumu nei pirkimo metu. Bet tai galiojo tik pirmajam šeimininkui.
Naujasis šeimininkas atnaujino programinę įrangą
Tačiau naujausias savininkas atnaujino „Tesla“ borto kompiuterį – ir prasidėjo problemos.
„Vėliau, kol automobilis stovėjo kelio važiuojamoje dalyje, „Tesla“ jam paskambino ir pranešė, kad rado ir ištaisė jo automobilio konfigūracijos klaidą“, – rašė J. Hughesas. „Jie nuotoliniu būdu užrakino elektromobilį, kad jis vėl būtų 60 kWh talpos , nepaisant to, kad daugelį metų jis buvo 90 kWh“.
„Dabar jis nuvažiuoja apie 80 mylių mažesnį atstumą“, – tęsė J. Hughesas, o tai trečdaliu mažiau, nei anksčiau“.
„Gamintojas iš esmės jį apiplėšė ir reikalauja išpirkos, kad naujasis savininkas atgautų tai, ką jis turėjo anksčiau“, – argumentavo Hughesas.
Vairuotojai nepatenkinti
Tai toli gražu ne pirmas kartas, kai „Tesla“ nuotoliniu būdu išjungia funkcijas naudotose transporto priemonėse. Pavyzdžiui, 2020 m. prekiautojas nustatė, kad iš naudoto 2017 m. „Model S“ staiga buvo pašalintas ir patobulintas autopilotas, ir autonominio vairavimo funkciją, kurių vertė tuo metu buvo maždaug 8 000 JAV dolerių.
Remiantis neseniai atlikta mažmeninės prekybos paslaugų stebėjimo bendrovės „Pied Piper“ apklausa, elektromobilių gamintojai, tokie kaip „Tesla“ ir „Rivian“, atsilieka nuo kitų tradicinių automobilių gamintojų, kai kalbama apie klientų pasitenkinimą. „Tesla“ atsidūrė 21 vietoje iš 25 aukščiausios kokybės automobilių markių, atstovaujamų tyrime.